Uniwersalne prawa handlu
To już piąte wydanie kultowego poradnika sprzedaży, który jest lekturą obowiązkową dla każdego polskiego handlowca. Od czasu premiery pierwszego wydania świat diametralnie się zmienił...
Sama podnoszę sobie poprzeczkę
Rozmowa z Karoliną Fudalą, liderką sprzedaży – menedżerką zespołu Pru*, Oddział Rzeszów
Aleksandra E. Wysocka: – Karolino, jak do tej pory wyglądała Twoja ścieżka...
Menedżerze, jesteś częścią problemu czy rozwiązania?
Jak skutecznie zarządzać zespołami, aby nie tylko osiągać cele sprzedażowe, ale i rozwijać umiejętności agentów w sposób zrównoważony i zgodny z wartościami firmy? W...
Co zrobić, kiedy klient ma zastrzeżenia
Zastrzeżenia i obiekcje są normalną, naturalną i nieuniknioną częścią procesu sprzedaży. Mimo to wielu agentów jest zniechęconych i przygnębionych, gdy klienci zaczynają kręcić nosem,...
Potworek językowy. Sabotaż generujący duże koszty
Product tampering, czyli sabotaż produktu, odnosi się do celowego manipulowania produktem w taki sposób, aby spowodować szkodę konsumentowi lub firmie. Tego rodzaju działania mogą...
Była sobie etyka
Kilka dni temu, będąc na spotkaniu grupy, której jestem częścią, zauważyłem moją koleżankę, która siedziała wpatrzona w telefon. Jedną z zasad naszej grupy jest...
Cel to przygoda, a nie finał
Większość z nas pragnie osiągnąć coś wielkiego – zdobyć wymarzoną pracę, schudnąć, napisać książkę. Problem polega na tym, że często utykamy w przekonaniu, że...
Starsi, a jednak młodzi
Demografia, o czym przekonuje nas GUS, jest niestety przeciwko nam. W tym roku mamy do czynienia z najmniejszą liczbą urodzeń w Polsce w historii....
Źródło korzyści biznesowych i osobistej satysfakcji
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki?...
Nie muszę się skupiać na swoim ego
Rozmowa z Jakubem Jabłońskim, senior dyrektorem Agencji w Pru*, Oddział Gdańsk
Aleksandra E. Wysocka: – Jakubie, jesteś dziś w Pru, masz dużą strukturę. Jaką część...