W pracy zdalnej liczą się dobre nawyki
Nasi klienci coraz bardziej cenią sobie wygodę i oszczędność czasu związane ze spotkaniami online. Z tego powodu wielu doradców ubezpieczeniowych wybrało pracę zdalną w...
Sztuczna inteligencja a my
Ustalając jesienią zeszłego roku hasło przewodnie XXVI Kongresu Brokerów, nie przypuszczaliśmy nawet, jak bardzo i szybko wpisze się ono w zachodzące procesy społeczno-gospodarcze.
Kiedyś nowinka,...
Jak reklamować ubezpieczenia (2)
Przygotowanie efektownego, ale i skutecznego przekazu reklamowego staje się coraz trudniejsze. Nie jest bowiem łatwo wymyślić treść zachęcającą do zakupu towaru, kiedy wydaje się,...
Jak wykorzystać relacje z istniejącymi klientami do zdobycia nowych
W przypadku zakupów produktów i usług coraz większą rolę odgrywają opinie klientów. Mam wrażenie, że branża ubezpieczeniowa korzysta z tej idei nad wyraz skromnie....
Potworek wtórny
Secondary peril to wyrażenie używane często w kontekście skutków katastrof naturalnych, na przykład powodzi. Oznacza ryzyko bądź zagrożenie wtórne, czyli powstające w konsekwencji wystąpienia...
Konsultacja tu czy tam
Należę do grona tych osób, które korzystają z prywatnej opieki medycznej pod postacią ubezpieczenia zdrowotnego. Należę zatem do grona liczącego już ponad 4,6 miliona...
Manipulacja czy motywacja?
W ostatnich latach branża ubezpieczeniowa doświadczyła znaczącej ewolucji w podejściu do szkolenia swoich pracowników. Jednym z nowych trendów, który zyskał na popularności, jest zastosowanie...
Na tym masz się skupić, sprzedawco ubezpieczeń
Najlepszym sposobem na wywołanie czynników psychologicznych motywujących klienta do zakupu jest uderzenie w samo sedno jego potrzeb i pragnień. Każdy człowiek ma swoje pragnienia,...
Przekuj trudne emocje w okazję do rozwoju
Często jesteśmy rozdarci pomiędzy dwiema „kulturami porażek”. Mówi się nam, że albo powinniśmy ich za wszelką cenę unikać, albo zaakceptować je jako nieuniknione i...
Stagnacja czy innowacja?
Czy obawa przed technologią może być silniejsza niż dążenie do sukcesu? Wiele polskich przedsiębiorstw, zwłaszcza z sektora usług ubezpieczeniowych, dotyka paradoks.
Choć świadomość korzyści płynących...