Inspiracje - Strona 13 z 88 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Ile warte są dane?

Dane to nowa ropa naftowa. Dane to nowe złoto. Dane to najbardziej wartościowy zasób przedsiębiorstwa. Przestaliście już czytać? Wcale bym się nie zdziwił, bo...

Renowacja jako niewykorzystana szansa likwidacji szkód

W obliczu rosnącej liczby zdarzeń, takich jak powodzie, gwałtowne opady deszczu, awarie instalacji wodnokanalizacyjnych, coraz częściej mierzymy się z problemem likwidacji szkód wodnych. Po...

W pracy zdalnej liczą się dobre nawyki

Nasi klienci coraz bardziej cenią sobie wygodę i oszczędność czasu związane ze spotkaniami online. Z tego powodu wielu doradców ubezpieczeniowych wybrało pracę zdalną w...

Sztuczna inteligencja a my

Ustalając jesienią zeszłego roku hasło przewodnie XXVI Kongresu Brokerów, nie przypuszczaliśmy nawet, jak bardzo i szybko wpisze się ono w zachodzące procesy społeczno-gospodarcze. Kiedyś nowinka,...

Jak reklamować ubezpieczenia (2)

Przygotowanie efektownego, ale i skutecznego przekazu reklamowego staje się coraz trudniejsze. Nie jest bowiem łatwo wymyślić treść zachęcającą do zakupu towaru, kiedy wydaje się,...

Jak wykorzystać relacje z istniejącymi klientami do zdobycia nowych

W przypadku zakupów produktów i usług coraz większą rolę odgrywają opinie klientów. Mam wrażenie, że branża ubezpieczeniowa korzysta z tej idei nad wyraz skromnie....

Potworek wtórny

Secondary peril to wyrażenie używane często w kontekście skutków katastrof naturalnych, na przykład powodzi. Oznacza ryzyko bądź zagrożenie wtórne, czyli powstające w konsekwencji wystąpienia...

Konsultacja tu czy tam

Należę do grona tych osób, które korzystają z prywatnej opieki medycznej pod postacią ubezpieczenia zdrowotnego. Należę zatem do grona liczącego już ponad 4,6 miliona...

Manipulacja czy motywacja?

W ostatnich latach branża ubezpieczeniowa doświadczyła znaczącej ewolucji w podejściu do szkolenia swoich pracowników. Jednym z nowych trendów, który zyskał na popularności, jest zastosowanie...

Na tym masz się skupić, sprzedawco ubezpieczeń

Najlepszym sposobem na wywołanie czynników psychologicznych motywujących klienta do zakupu jest uderzenie w samo sedno jego potrzeb i pragnień. Każdy człowiek ma swoje pragnienia,...
18,101FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie