Wyedukowany ubezpieczeniowo klient to niestety rzadkość
Przez kilka dni uważnie śledziłam sekcje komentarzy na stronach TU w social mediach. Wyniki tych obserwacji porównałam z osobistymi doświadczeniami z blisko 20-letniej pracy...
Podstępna gościnność
Hospitality industry to typowy potworek, który udaje niewiniątko – wydaje się zrozumiały i łatwy do przetłumaczenia, narzucając skojarzenie z dobrze znanym słowem hospital. Często...
Jak zdobyć przewagę nad konkurencją w sprzedaży
Podstawą sukcesu w sprzedaży jest przyciągnięcie i utrzymanie odpowiedniej liczby klientów. Słowo „odpowiednia” jest subiektywne i jego precyzyjny odpowiednik zależy od twoich oczekiwań i...
Rower i polisa, czyli połączenie idealne
Chociaż do niektórych nacji rozkochanych w jeździe na rowerze Polakom wciąż wiele brakuje, to jednak w ostatnich latach widać, że w Polsce cieszą się...
Zostańmy biznesowymi przyjaciółmi
Przez wiele miesięcy ubiegłego roku nurtowało mnie pytanie, w jaki sposób mogę podzielić się swoim doświadczeniem z rynku ubezpieczeń. Spotkania z profesjonalistami z branży...
Jak zadbać o jakość komunikacji z klientem
Często mówi się, że najlepsi sprzedawcy to tacy, którzy znają rozliczne techniki i zagrywki sprzedażowe. Być może ta teoria sprawdza się w świecie akwizytorów...
Od liter i pytań do spektakularnej sprzedaży
SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu czołowych firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12...
Marka osobista – wyzwania nie kończą się nigdy
Budowanie profesjonalnej marki osobistej wymaga podejmowania ciągłych wyzwań. Gdy w czasie pandemii w internecie zaczęło się robić tłoczno, by wyróżnić się z tłumu, rozpoczęłam...
Przedmiot (nie)obowiązkowy
Dorosłym potrzebna jest przynajmniej podstawowa wiedza o finansach: o kredytach lub innych usługach bankowych, produktach oszczędnościowych, inwestycyjnych czy emerytalnych oraz ubezpieczeniach.
Jeżeli dorośli nie zdobyli...
Na czym polega kompleksowy model sprzedaży
Jednym z najważniejszych zagadnień w sprzedaży jest pytanie: Co zrobić, żeby klient wybrał moje usługi, a nie mojej konkurencji? Sprzedawcy odnoszący największe sukcesy, bez...