Inspiracje - Strona 15 z 88 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Wyedukowany ubezpieczeniowo klient to niestety rzadkość

Przez kilka dni uważnie śledziłam sekcje komentarzy na stronach TU w social mediach. Wyniki tych obserwacji porównałam z osobistymi doświadczeniami z blisko 20-letniej pracy...

Podstępna gościnność

Hospitality industry to typowy potworek, który udaje niewiniątko – wydaje się zrozumiały i łatwy do przetłumaczenia, narzucając skojarzenie z dobrze znanym słowem hospital. Często...

Jak zdobyć przewagę nad konkurencją w sprzedaży

Podstawą sukcesu w sprzedaży jest przyciągnięcie i utrzymanie odpowiedniej liczby klientów. Słowo „odpowiednia” jest subiektywne i jego precyzyjny odpowiednik zależy od twoich oczekiwań i...

Rower i polisa, czyli połączenie idealne

Chociaż do niektórych nacji rozkochanych w jeździe na rowerze Polakom wciąż wiele brakuje, to jednak w ostatnich latach widać, że w Polsce cieszą się...

Zostańmy biznesowymi przyjaciółmi

Przez wiele miesięcy ubiegłego roku nurtowało mnie pytanie, w jaki sposób mogę podzielić się swoim doświadczeniem z rynku ubezpieczeń. Spotkania z profesjonalistami z branży...

Jak zadbać o jakość komunikacji z klientem

Często mówi się, że najlepsi sprzedawcy to tacy, którzy znają rozliczne techniki i zagrywki sprzedażowe. Być może ta teoria sprawdza się w świecie akwizytorów...

Od liter i pytań do spektakularnej sprzedaży

SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu czołowych firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12...

Marka osobista – wyzwania nie kończą się nigdy

Budowanie profesjonalnej marki osobistej wymaga podejmowania ciągłych wyzwań. Gdy w czasie pandemii w internecie zaczęło się robić tłoczno, by wyróżnić się z tłumu, rozpoczęłam...

Przedmiot (nie)obowiązkowy

Dorosłym potrzebna jest przynajmniej podstawowa wiedza o finansach: o kredytach lub innych usługach bankowych, produktach oszczędnościowych, inwestycyjnych czy emerytalnych oraz ubezpieczeniach. Jeżeli dorośli nie zdobyli...

Na czym polega kompleksowy model sprzedaży

Jednym z najważniejszych zagadnień w sprzedaży jest pytanie: Co zrobić, żeby klient wybrał moje usługi, a nie mojej konkurencji? Sprzedawcy odnoszący największe sukcesy, bez...
18,102FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie