Inspiracje - Strona 22 z 99 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Decyzje i działania menedżerów pod lupą

Scrutiny pojawia się często w kontekście aktywności organów regulacyjnych i nadzorczych. Oznacza szczegółowe badanie, audyt lub bardzo uważną obserwację, której celem jest weryfikacja prawidłowości...

Przedsiębiorca to stan umysłu

Rozmowa z Moniką Dziobak, dyrektorką Agencji Pru, Oddział Katowice Aleksandra E. Wysocka: – Ile lat jesteś w ubezpieczeniach i jak trafiłaś do tej branży? Monika Dziobak:...

Ubezpieczenia rowerowe – na razie nieobowiązkowe

Ubezpieczenia rowerowe zyskują na popularności, zwłaszcza w sezonie wiosenno-letnim. Analiza aktywności w mediach społecznościowych ujawnia, że rowerzyści właśnie wtedy najczęściej poszukują informacji o polisach...

Teczka agenta, czyli must have rzetelnego doradcy

Co jest najważniejsze, gdy osoba zajmująca się płaceniem rachunków trafia nagle do szpitala? Co tak naprawdę się liczy, kiedy umiera właściciel firmy i domu?...

Poznaj cztery momenty reagowania na obiekcje klientów

Wyróżniamy cztery konkretne przedziały czasowe, w których powinno się odpowiadać na zastrzeżenia. Pierwszy z nich to: „natychmiast”. Są takie zastrzeżenia, na które trzeba reagować...

Uniwersalne prawa handlu

To już piąte wydanie kultowego poradnika sprzedaży, który jest lekturą obowiązkową dla każdego polskiego handlowca. Od czasu premiery pierwszego wydania świat diametralnie się zmienił...

Sama podnoszę sobie poprzeczkę

Rozmowa z Karoliną Fudalą, liderką sprzedaży – menedżerką zespołu Pru*, Oddział Rzeszów   Aleksandra E. Wysocka: – Karolino, jak do tej pory wyglądała Twoja ścieżka...

Menedżerze, jesteś częścią problemu czy rozwiązania?

Jak skutecznie zarządzać zespołami, aby nie tylko osiągać cele sprzedażowe, ale i rozwijać umiejętności agentów w sposób zrównoważony i zgodny z wartościami firmy? W...

Co zrobić, kiedy klient ma zastrzeżenia

Zastrzeżenia i obiekcje są normalną, naturalną i nieuniknioną częścią procesu sprzedaży. Mimo to wielu agentów jest zniechęconych i przygnębionych, gdy klienci zaczynają kręcić nosem,...

Potworek językowy. Sabotaż generujący duże koszty

Product tampering, czyli sabotaż produktu, odnosi się do celowego manipulowania produktem w taki sposób, aby spowodować szkodę konsumentowi lub firmie. Tego rodzaju działania mogą...
18,429FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie