Decyzje i działania menedżerów pod lupą
Scrutiny pojawia się często w kontekście aktywności organów regulacyjnych i nadzorczych. Oznacza szczegółowe badanie, audyt lub bardzo uważną obserwację, której celem jest weryfikacja prawidłowości...
Przedsiębiorca to stan umysłu
Rozmowa z Moniką Dziobak, dyrektorką Agencji Pru, Oddział Katowice
Aleksandra E. Wysocka: – Ile lat jesteś w ubezpieczeniach i jak trafiłaś do tej branży?
Monika Dziobak:...
Ubezpieczenia rowerowe – na razie nieobowiązkowe
Ubezpieczenia rowerowe zyskują na popularności, zwłaszcza w sezonie wiosenno-letnim. Analiza aktywności w mediach społecznościowych ujawnia, że rowerzyści właśnie wtedy najczęściej poszukują informacji o polisach...
Teczka agenta, czyli must have rzetelnego doradcy
Co jest najważniejsze, gdy osoba zajmująca się płaceniem rachunków trafia nagle do szpitala? Co tak naprawdę się liczy, kiedy umiera właściciel firmy i domu?...
Poznaj cztery momenty reagowania na obiekcje klientów
Wyróżniamy cztery konkretne przedziały czasowe, w których powinno się odpowiadać na zastrzeżenia. Pierwszy z nich to: „natychmiast”. Są takie zastrzeżenia, na które trzeba reagować...
Uniwersalne prawa handlu
To już piąte wydanie kultowego poradnika sprzedaży, który jest lekturą obowiązkową dla każdego polskiego handlowca. Od czasu premiery pierwszego wydania świat diametralnie się zmienił...
Sama podnoszę sobie poprzeczkę
Rozmowa z Karoliną Fudalą, liderką sprzedaży – menedżerką zespołu Pru*, Oddział Rzeszów
Aleksandra E. Wysocka: – Karolino, jak do tej pory wyglądała Twoja ścieżka...
Menedżerze, jesteś częścią problemu czy rozwiązania?
Jak skutecznie zarządzać zespołami, aby nie tylko osiągać cele sprzedażowe, ale i rozwijać umiejętności agentów w sposób zrównoważony i zgodny z wartościami firmy? W...
Co zrobić, kiedy klient ma zastrzeżenia
Zastrzeżenia i obiekcje są normalną, naturalną i nieuniknioną częścią procesu sprzedaży. Mimo to wielu agentów jest zniechęconych i przygnębionych, gdy klienci zaczynają kręcić nosem,...
Potworek językowy. Sabotaż generujący duże koszty
Product tampering, czyli sabotaż produktu, odnosi się do celowego manipulowania produktem w taki sposób, aby spowodować szkodę konsumentowi lub firmie. Tego rodzaju działania mogą...