Co wpływa na sukces w roli menedżera
Ciekawe, ile osób zajmujących pozycję menedżera zarządzającego zespołem pracowników lub współpracowników jest zadowolonych z wyników swojej pracy i ma poczucie panowania nad tym, co...
Drugie spotkanie praktyków
30 lipca w Airport Hotel Okęcie w Warszawie odbyła się druga już konferencja Polskiego Stowarzyszenia Rekomendowanych Doradców Ubezpieczeniowych. Wybór terminu w samym środku lata,...
Trzy największe zagrożenia rozwoju sieci sprzedaży
Własna sieć sprzedaży to z jednej strony wspaniały pomysł na rozwój bazy klientów. Z drugiej strony to jednak spore wyzwanie (czasami utrapienie) dla osób...
Ubezpieczenie, które wypłaci za samobójstwo
Samobójstwa to poważny w Polsce problem społeczny, a statystyki są niepokojące. Przyczyn samobójstw upatruje się głównie w chorobach i zaburzeniach psychicznych, nieporozumieniach i przemocy...
Daj dziecku szansę
Żyjemy w pięknych czasach technologii. Internet na dobre zagościł już w naszym życiu. Używamy go przy każdej okazji i za pomocą wielu codziennych przedmiotów....
Prawdziwe doradztwo zaczyna się tam, gdzie kończy się sprzedaż
Świat multiagentów ciągle się zmienia. W realiach dynamicznie działającej konkurencji, ogólnodostępnego internetu, ogromnego wyboru produktów, ale i wielu kanałów sprzedaży, musimy skutecznie rozwijać swoje...
Od czego zacząć pracę z obiekcjami klientów
Zastrzeżenia i obiekcje klienta wysuwane podczas rozmowy handlowej są naturalnym elementem procesu podejmowania decyzji. Gdy klient zgłasza obiekcje, wymaga to od nas przede wszystkim...
Motywacja przy użyciu ubezpieczenia z funduszem
Pracowników można motywować do lepszej, wydajniejszej pracy i kreatywności różnymi sposobami. Podpowiadać nie będę, bo każdy pracodawca czyni to w swoim przekonaniu najlepiej. Jedni...
Logo twojej multiagencji nie ma znaczenia
Wielokrotnie doradzam przy jednym powtarzającym się temacie multiagentom, którzy właśnie zakładają swoją multiagencję, czy też brokerom, którzy teraz rozpoczynają własną przygodę z ubezpieczeniami. Ten...
Czy nam się to po prostu należało?
Od jakiegoś czasu zarówno w naszej branży, jak i w wielu innych związanych z obsługą klienta często poruszany jest temat postawy klienckiej określanej jako...