Inspiracje - Strona 24 z 106 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Dlaczego druga sprzedaż jest ważniejsza od pierwszej

Jaki jest cel każdej firmy zajmującej się sprzedażą ubezpieczeń? Wiele osób sądzi, że celem takiej firmy jest zysk. Jednak zysk stanowi jedynie rezultat efektywnego...

Suma dobrych nawyków

Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital, czy jednostka wojskowa. Tędy wiedzie...

Jak dziś wygląda świat sprzedaży

Koszt pozyskania klienta, szczególnie w sprzedaży ubezpieczeń, może być naprawdę ogromny. Jeśli weźmiemy pod uwagę wymagany czas, podróże służbowe, reklamy, prezentacje, przygotowanie oferty, to...

Rekrutacja na czas kryzysu

Wchodzimy w jeden z najważniejszych okresów rekrutacyjnych w roku. Ludzie wracają z wakacji, teoretycznie zregenerowani, gotowi do działania. Wielu pracodawców zakłada, że potencjalni kandydaci...

Motywacja to początek, ale nie gwarancja sukcesu

Każdego dnia zasypują nas bodźce, inspiracje i motywujące cytaty, łatwo uwierzyć, że wystarczy być „zainspirowanym”, aby odnieść sukces. Przedsiębiorcy, zwłaszcza zaczynający swoją przygodę w...

Frivolous claims, czyli bezzasadne roszczenia

Bezzasadne, wręcz absurdalne roszczenia, znane również jako frivolous claims, to roszczenia, które są składane bez podstaw prawnych lub merytorycznych, często w celu osiągnięcia korzyści...

Kiepska obsługa klienta

W mocno konkurencyjnym otoczeniu dobra obsługa klienta winna być dla firmy ubezpieczeniowej zagadnieniem wymagającym szczególnej uwagi. Obsługa klienta to wszelkie interakcje pomiędzy nim a...

OVB dało mi wolność

OVB pojawiło się na mojej drodze przypadkiem i myślę, że tak jak wiele koleżanek i kolegów, mogę powiedzieć, że to praca znalazła mnie. Jeszcze...

Klucz do bezpieczeństwa finansowego klientów jest w twoich rękach

Jako doradcy ubezpieczeniowi doskonale wiemy, że stabilna praca, dobre dochody i pokaźne oszczędności nie zawsze gwarantują bezpieczeństwo finansowe. Wystarczy jedno nieprzewidziane zdarzenie, jak choroba...

A gdyby tak zaufać wiedzy ubezpieczeniowców?

Pewien producent z branży spożywczej nie chciał się dać przekonać do zakupu polisy BI. Dobrze znał rynek, na którym funkcjonował, i sądził, że wie,...
21,613FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie