Inspiracje - Strona 24 z 99 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Zadbaj o prezentację, inaczej zmarnujesz możliwość sprzedaży

Teoretycznie podczas prezentacji przekształcasz sceptycznie nastawionego lub nieprzekonanego potencjalnego klienta w klienta, który kupuje. Skuteczna prezentacja pozwala nawet na kilkakrotne zwiększenie sprzedaży w porównaniu...

Niechciane wątpliwości

Potworek językowy ambiguity brzmi ładnie i elegancko (wymawia się dokładnie tak, jak pisze), ale nie jest mile widziany w umowach ubezpieczeń. Oznacza bowiem niejednoznaczność...

Nigdy nie mam dość

Rozmowa z Piotrem Cegłą, senior dyrektorem Agencji Pru*, Oddział Szczecin Aleksandra E. Wysocka: – Za górami, za lasami... Tak niektórym jawi się Szczecin. A Ty...

Co zrobić, kiedy klient chce porównać ofertę?

Zajmując się sprzedażą ubezpieczeń, napotykamy dwa poważne wyzwania: konieczność pobudzenia potrzeby klienta i chęć porównania naszej oferty z konkurencją. Potencjalny klient, któremu przedstawi się...

Jakich szkoleń chcą agenci ubezpieczeniowi?

Postanowiłem, że stworzę w internecie specjalne miejsce dla branży ubezpieczeniowej – społeczność. Prace nad mistrzowie.online trwają. Już wiem, że dzięki wydaniu książki Jak sprzedawać ubezpieczenia....

Ile warte są dane?

Dane to nowa ropa naftowa. Dane to nowe złoto. Dane to najbardziej wartościowy zasób przedsiębiorstwa. Przestaliście już czytać? Wcale bym się nie zdziwił, bo...

Renowacja jako niewykorzystana szansa likwidacji szkód

W obliczu rosnącej liczby zdarzeń, takich jak powodzie, gwałtowne opady deszczu, awarie instalacji wodnokanalizacyjnych, coraz częściej mierzymy się z problemem likwidacji szkód wodnych. Po...

W pracy zdalnej liczą się dobre nawyki

Nasi klienci coraz bardziej cenią sobie wygodę i oszczędność czasu związane ze spotkaniami online. Z tego powodu wielu doradców ubezpieczeniowych wybrało pracę zdalną w...

Sztuczna inteligencja a my

Ustalając jesienią zeszłego roku hasło przewodnie XXVI Kongresu Brokerów, nie przypuszczaliśmy nawet, jak bardzo i szybko wpisze się ono w zachodzące procesy społeczno-gospodarcze. Kiedyś nowinka,...

Jak reklamować ubezpieczenia (2)

Przygotowanie efektownego, ale i skutecznego przekazu reklamowego staje się coraz trudniejsze. Nie jest bowiem łatwo wymyślić treść zachęcającą do zakupu towaru, kiedy wydaje się,...
18,429FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie