Na pandemię – ubezpieczeniowy angielski
Rozmowa z Małgorzatą Kulik, właścicielką
firmy Premium English
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Nieźle się Pani
wstrzeliła w potrzebę chwili z tym e-learningiem. Przewidziała Pani pandemię?
Małgorzata
Kulik: – Nawet...
Ryzykonomia. Lampart i inne strachy
„Strach przed lampartem jest jego siłą”, pisał poeta. „Giełda tym różni się od domu wariatów, że ją zamykają po południu”, dzielił się przemyśleniami nieznany...
Dlaczego agent musi czasami grać twardo
W środowisku trenerskim dużo mówi się o zwiększaniu skuteczności sprzedażowej. Zazwyczaj służą do tego różnego rodzaju techniki i konstrukcje słowne, które pomagają w przekonywaniu...
Od czego zależy sukces wdrażania nowego agenta
W sieciach sprzedaży kluczowe stanowisko to menedżer sprzedaży. Jego sposób działania, postawa i zaangażowanie wpływają na agenta w większym stopniu niż firma, w ramach...
Różne odcienie uszczerbku
Uszkodzenia ciała wskutek nieszczęśliwego wypadku są częstą przyczyną nieporozumień i sporów sądowych o wysokość należnego świadczenia/odszkodowania pomiędzy ubezpieczonymi a ubezpieczycielami. Do sporów zachęcają nieprecyzyjne...
Dr Jekyll & Mr Hyde. Dwa oblicza Mount Everestu
Wydaje się, jakby od ostatniego artykułu „górskiego” na łamach „GU” upłynęło morze czasu, który ostatnio naznaczony został koronawirusową rzeczywistością. W tym okresie moja mapa...
Sprzedaży możesz się nauczyć
Doradca, specjalista, konsultant – w słowniku języka polskiego powinny to być synonimy agenta ubezpieczeniowego. Chyba że doradzasz, klient płaci za twoją poradę, a następnie...
Najszybszy sposób na nową produkcję
Mam wrażenie, że my, agenci bardzo często boimy się telefonu. Boimy się kontaktu z klientem, szczególnie naszym. Długo zastanawiałem się, dlaczego tak jest. Teraz...
Szata nie zdobi człowieka?
Temat ten może wydawać się błahy w obliczu aktualnych, palących kwestii, jak pandemia, będący jej efektem kryzys gospodarczy, problematyczne nauczanie zdalne czy pospolite ruszenie...
Po co ustalać zasady współpracy z członkiem zespołu
Załóżmy, że objąłeś właśnie nowe stanowisko – zostałeś menedżerem sprzedaży. Jednym z twoich zadań jest rozwijanie zespołu poprzez poszukiwanie i wdrażanie nowych kandydatów. Właśnie...