Inspiracje - Strona 6 z 89 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Z pierwszym dzwonkiem warto zadbać o ubezpieczenie dziecka

Jesień to dla najmłodszych czas powrotu do szkoły. Z kolei z punktu widzenia branży ubezpieczeniowej to moment, w którym wzrasta zainteresowanie ubezpieczeniami dzieci, w...

Czy Polaków stać na ubezpieczenia?

Rozwój rynku ubezpieczeń w Polsce stanowi istotny czynnik w zapewnieniu stabilności finansowej oraz ochrony przed ryzykiem dla społeczeństwa. Jednak pytanie postawione w tytule prowokuje...

Współczesny agent, czyli nowa rzeczywistość ubezpieczeń

Klienci stają się coraz wygodniejsi i większość kwestii związanych ze swoimi finansami chcieliby załatwić szybko i w sposób jak najbardziej kompleksowy – u jednego...

Dlaczego by nie działać tylko z polecenia?

Miarą sukcesu w obsłudze klienta jest procent przychodów generowany przez powracających klientów i klientów z polecenia. Agenci odnoszący największe sukcesy stawiają sobie za długofalowy...

CONDITOR działa na rzecz przedsiębiorczości wśród młodzieży

Dwudziestu przyszłych ekonomistów wzięło udział w najnowszej odsłonie innowacyjnego projektu szkoleniowego Multiagencji CONDITOR. Jego nadrzędnym celem jest rozwój przedsiębiorczości wśród młodych ludzi stojących u...

Najpotężniejszym narzędziem marketingowym jest w naszych czasach słowo

W większości przypadków ludzie kupują jakiś produkt lub usługę dlatego, że ktoś polecił im ten wybór. Człowiek słucha opinii innych, szczególnie osób, które zna,...

My nie pytamy o stan zdrowia

Brak pytań o stan zdrowia osób przystępujących do ubezpieczenia grupowego bywa argumentem przemawiającym za wyborem oferty ubezpieczyciela. Jako że stan zdrowia naszego społeczeństwa budzi...

Okazało się, że jestem dla innych kobiet wzorem i inspiracją w biznesie

W branży finansowej pracuję już od 25 lat: pięć lat jako księgowa w spółce akcyjnej, 12 lat w bankowości, prowadząc własną działalność gospodarczą, a...

Dlaczego druga sprzedaż jest ważniejsza od pierwszej

Jaki jest cel każdej firmy zajmującej się sprzedażą ubezpieczeń? Wiele osób sądzi, że celem takiej firmy jest zysk. Jednak zysk stanowi jedynie rezultat efektywnego...

Suma dobrych nawyków

Rozwój własny skutecznego menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital, czy jednostka wojskowa. Tędy wiedzie...
18,139FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie