Latem nie zwalniajmy tempa
Wakacje to w multiagencji sezon ogórkowy. Nawet jeśli pracy nie ma mniej niż w ciągu roku, to jednak wszystko bardziej się odkłada i ślimaczy....
Kiedy i jak przejść do finalizacji sprzedaży
Wyróżnić można cztery warunki, które muszą być spełnione w fazie identyfikacji potrzeb i prezentacji produktu, zanim będziesz miał prawo poprosić klienta o podjęcie decyzji.
1....
Wracaj do równowagi
Dla wielu ludzi praca jest źródłem tożsamości, czymś w rodzaju religii – zapewnia pensję, ale także poczucie wartości, wspólnoty i sens życia. Pytanie brzmi:...
Słowa mają znaczenie
Dziś muszę się przyznać do pewnego zaniedbania, z którego jednak wyciągnąłem dla siebie ważną lekcję. Wyszedłem – jak już teraz wiem – z mylnego...
Na co chorujemy, na co umieramy
Według raportu GUS „Trwanie życia w 2023 r.”, opublikowanego z końcem lipca, przeciętne trwanie życia mężczyzn w Polsce wyniosło 74,7 roku, natomiast kobiet 82...
Marywilska 44 – czy wyciągniemy wnioski?
Według statystyk Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej podpalenia są jednymi z najczęstszych przyczyn pożaru. Stanowią nawet 40% wszystkich powodów pożarów. Do innych popularnych należą...
Co zrobić, by zostać likwidatorem szkód?
To pytanie często zadają młodzi ludzie, z którymi spotykamy się przy okazji wielu projektów edukacyjnych, w jakie angażujemy się z kolegami z Crawford Polska....
Jak reagować, kiedy klient skupia się na cenie
Każdy potencjalny klient ma jakieś główne zastrzeżenia lub obawy, które musisz „wyjąć” mu z głowy i położyć na stole, a następnie się z nimi...
Uwaga na wrogie elementy
„Zły aktor” czy może lepiej „złośliwy podmiot” w kontekście ryzyk cybernetycznych odnosi się do osoby lub grupy, która celowo prowadzi działania mające na celu...
Droga do skutecznej transformacji cyfrowej
W obliczu rosnącego zapotrzebowania na transformację cyfrową wiele organizacji decyduje się na współpracę z zewnętrznymi dostawcami IT w celu skutecznego wdrożenia nowych rozwiązań.
Często oczekuje...