Konsolidacja potencjału specjalizacji i innowacyjności
Od 17 lat obserwuję nieustanny rozwój branży brokerskiej – czasami bardziej, innym razem mniej intensywny. Przy tym warto przypomnieć, że jeszcze w 2005 r....
Jak możemy odpowiedzieć na coraz większe obawy klientów?
Nasza współpraca z klientami to przede wszystkim odpowiedź na obawy i zapewnienie pracownikom poczucia bezpieczeństwa. Bez względu na to, czy mówimy o ubezpieczeniu zdrowotnym,...
Czego mi brakuje?
Aż ciśnie się do głowy pytanie: i co dalej? I dokładnie z takim pytaniem zwróciła się do mnie Pani Redaktor Naczelna z prośbą o...
Co nam się udało, a co jeszcze nie
30 lat Stowarzyszenia Brokerów w Polsce to jubileusz, który pozwala już na obiektywne spojrzenie wstecz i podsumowanie, co było dobre i złe w trakcie...
Czy wojna wyłącza odpowiedzialność ubezpieczyciela?
Powszechnie znany terrorysta najechał naszych wschodnich sąsiadów. Nie wiemy, jak dalej potoczą się sprawy. Mam bardzo poważne i zdaje się uzasadnione obawy co do...
Assistance dla wytrwałych
Marta Zdzińska w artykule z „GU” nr 08 zatytułowanym „Ile assistance damy radę sprzedać...?” zauważa, że ubezpieczyciele życiowi prześcigają się we wprowadzaniu do ubezpieczeń...
SMS, który zwiększy sprzedaż z leadów ubezpieczeniowych
Marcinie, to naprawdę działa! – tak kilka dni temu powitał mnie przez telefon Marek. Marek to multiagent, dla którego pozyskuję leady ubezpieczeniowe do lekarzy....
Idź drogą SMART
Na początku swojej drogi agentki ubezpieczeniowej czekałam, co przyniesie dzień, i byłam bierna w pozyskiwaniu nowych klientów. Liczyłam na to, że sami zapukają do...
Dlaczego zbyt duże wyzwania mogą zahamować rozwój sprzedawcy
Każda praca składa się z określonych aktywności wykonywanych każdego dnia. Nie inaczej jest ze sprzedażą. Tutaj też można byłoby stworzyć listę działań, które doprowadzają...
Biznesowa ciągłość, ale z sercem
Po dwóch latach pandemii mieliśmy wrażenie, że już niewiele może nas zaskoczyć, i jak to się mówi w internetowym slangu: „umiemy w nową normalność”....