Dwie najważniejsze zasady zarządzania zespołem sprzedaży
„Panie Janie, mamy dla pana pewną propozycję. Ponieważ od wielu lat sprzedaje pan świetnie ubezpieczenia i zna się pan na tym jak mało kto,...
Okrucyusz i ubezpieczenia behawioralne
Kiedy król Okrucyusz, bohater jednej z Bajek robotów Lema, podstępem zwabił sławnych konstruktorów Klapaucjusza i Trurla na swą planetę, obiecał im, że dostaną wszystko,...
Cztery najczęstsze błędy w sprzedaży ubezpieczeń
Ostatnimi czasy biorę udział w wielu projektach sprzedażowych dotyczących zwiększenia skuteczności kontaktu z klientem. Część działań dotyczy kontaktu bezpośredniego, a część telefonicznego. Wynikiem tych...
Dobro zwyczajnie działa, a nawet się opłaca
Zrobiliśmy to! Razem z prenumeratorami i partnerami biznesowymi posadziliśmy w maju 371 mkw. lasu. To było możliwe dzięki współpracy z Fundacją Las na Zawsze,...
Ryzykonomia. Dr Jekyll i Mr Kowalski
Mało kto docenia wagę zdarzenia, choć media nie pomijają tematu, a to kamień bez mała milowy w rozwoju narodowej ryzykonomii. A chodzi mianowicie o...
Na co postawić w zarządzaniu sprzedażą
Czy komuś się to podoba czy nie, każda firma zależy od poziomu sprzedaży swoich usług czy produktów. Na ten poziom ma wpływ jakość własnej...
Ty kontrolujesz, co o tobie piszą
Dziś historia z życia wzięta. Dwa mieszkania (własne i to, w którym mieszkam) kiedyś ubezpieczała moja mama u zaprzyjaźnionej agentki. Znam już na pamięć...
Zaufanie klienta jako fundament poznania potrzeb ubezpieczeniowych
Przy wyborze produktu lub usługi kierujemy się głównie aktualnymi potrzebami, poziomem obsługi czy też ceną lub marką. Nie ma w tym nic dziwnego. Jako...
Jak ustabilizować dochód ze sprzedaży
Wahania dochodu są elementem naturalnym, ponieważ finalizacja sprzedaży nie zależy tylko od naszej aktywności i jakości naszej pracy, ale również od pewnego czynnika losowego.
Jeśli...
Test Życia dla multiagenta ubezpieczeniowego
Czas na wyzwanie, w którym sprawdzisz potencjał w ramach sprzedaży ubezpieczeń na życie. Test może pokazać twoje wielkie możliwości, ale też elementy do poprawy....