Inspiracje - Strona 7 z 86 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Po co kredytobiorcom ubezpieczenie?

Dokument „Dobre Praktyki PIU oraz Związku Banków Polskich w zakresie ubezpieczeń spłaty kredytu lub pożyczki” ma na celu uregulowanie zasad tworzenia ubezpieczeń i oferowania...

Reklamacja skierowana do ubezpieczyciela

Ustawa z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym określa zasady rozpatrywania reklamacji przez podmioty rynku...

Najważniejsza jest umiejętność finalizacji sprzedaży

Twoim najlepszym przyjacielem w sprzedaży jest pełna jasność. Najgorsze, co może ci się przytrafić, to klienci, którzy nie w pełni rozumieją, że w ich...

Pracodawca może nie płacić

Niektórzy pracodawcy wiedzą, niektórzy nie wiedzą, że w razie śmierci pracownika są zobligowani do wypłaty odprawy pośmiertnej z art. 93 Kodeksu pracy. Najprostszą formą...

Dlaczego warto słuchać klientów i samego siebie

Zewnętrzne okoliczności bywają zmienne i nieprzewidywalne, co doskonale pokazały ostatnie lata. Moje zawodowe osiągnięcia zawdzięczam jednak temu, co wewnętrzne i stałe. Mowa tu o...

Z oka cyklonu jest wyjście

Jak radzić sobie ze stresem w ważnych sytuacjach? Jak nie ulec presji i pokazać się z najlepszej strony? Jak z większą pewnością siebie podchodzić...

O narzędziu marketingu internetowego dla odważnych

Jestem ciekaw, czy czytelnicy zgadną, która platforma: ma 2,7 mld aktywnych użytkowników na całym świecie, korzystając z niej, spędzają oni 28 godzin miesięcznie, plus...

Spokojny sen z portfelem inwestycyjnym

Inwestowanie to czynność wymagająca skrupulatności i przestrzegania określonych zasad. Z jednej strony narzucają one na nas pewnego rodzaju reżim, łączą się z obowiązkami, ale...

Jak zdobyć serca i portfele klientów przy kawie i ciasteczkach

Najczęściej nie mamy dobrych relacji z naszymi klientami tylko dlatego, że o to nie zadbaliśmy. A zatem po pierwsze: zaproś ich na kawę i...

Jak w sprzedaży wykonać uderzenie wyprzedzające

Mimo że działamy zgodnie z profesjonalną sztuką sprzedaży, zawsze jesteśmy narażeni w rozmowie z klientem na zastrzeżenia i wątpliwości. Zamiast uspokoić obawy klienta, sprzedawcy...
18,055FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie