Po co kredytobiorcom ubezpieczenie?
Dokument „Dobre Praktyki PIU oraz Związku Banków Polskich w zakresie ubezpieczeń spłaty kredytu lub pożyczki” ma na celu uregulowanie zasad tworzenia ubezpieczeń i oferowania...
Reklamacja skierowana do ubezpieczyciela
Ustawa z 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym określa zasady rozpatrywania reklamacji przez podmioty rynku...
Najważniejsza jest umiejętność finalizacji sprzedaży
Twoim najlepszym przyjacielem w sprzedaży jest pełna jasność. Najgorsze, co może ci się przytrafić, to klienci, którzy nie w pełni rozumieją, że w ich...
Pracodawca może nie płacić
Niektórzy pracodawcy wiedzą, niektórzy nie wiedzą, że w razie śmierci pracownika są zobligowani do wypłaty odprawy pośmiertnej z art. 93 Kodeksu pracy. Najprostszą formą...
Dlaczego warto słuchać klientów i samego siebie
Zewnętrzne okoliczności bywają zmienne i nieprzewidywalne, co doskonale pokazały ostatnie lata. Moje zawodowe osiągnięcia zawdzięczam jednak temu, co wewnętrzne i stałe. Mowa tu o...
Z oka cyklonu jest wyjście
Jak radzić sobie ze stresem w ważnych sytuacjach? Jak nie ulec presji i pokazać się z najlepszej strony? Jak z większą pewnością siebie podchodzić...
O narzędziu marketingu internetowego dla odważnych
Jestem ciekaw, czy czytelnicy zgadną, która platforma: ma 2,7 mld aktywnych użytkowników na całym świecie, korzystając z niej, spędzają oni 28 godzin miesięcznie, plus...
Spokojny sen z portfelem inwestycyjnym
Inwestowanie to czynność wymagająca skrupulatności i przestrzegania określonych zasad. Z jednej strony narzucają one na nas pewnego rodzaju reżim, łączą się z obowiązkami, ale...
Jak zdobyć serca i portfele klientów przy kawie i ciasteczkach
Najczęściej nie mamy dobrych relacji z naszymi klientami tylko dlatego, że o to nie zadbaliśmy. A zatem po pierwsze: zaproś ich na kawę i...
Jak w sprzedaży wykonać uderzenie wyprzedzające
Mimo że działamy zgodnie z profesjonalną sztuką sprzedaży, zawsze jesteśmy narażeni w rozmowie z klientem na zastrzeżenia i wątpliwości. Zamiast uspokoić obawy klienta, sprzedawcy...