Inspiracje - Strona 76 z 81 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak pomogłem agentowi zdobyć pierwszych 120 fanów na Facebooku

Ważne! To nie liczba fanów, like’ów, komentarzy czy wyświetleń wideo jest ważna. Zawsze na koniec dnia liczą się relacje, przeradzające się później w sprzedaż....

Dlaczego agent musi czasami grać twardo

W środowisku trenerskim dużo mówi się o zwiększaniu skuteczności sprzedażowej. Zazwyczaj służą do tego różnego rodzaju techniki i konstrukcje słowne, które pomagają w przekonywaniu...

Praca zdalna hitem?

Kandydat na prezydenta postuluje wprowadzenie pracy zdalnej do Kodeksu pracy, jako pełnoprawnej formy jej wykonywania, bo to podobno doskonałe narzędzie dla pracodawców (oszczędności kosztów...

Czy poszukiwanie nowych klientów jest ważne

Poszukiwanie nowych klientów przeważnie nie wzbudza entuzjazmu doradców. Wiemy oczywiście, że poszukiwanie klientów jest w sprzedaży tym samym, czym ziarno w ogrodnictwie. Kto sieje,...

Zatrudniać czy nie zatrudniać? Oto jest pytanie

Wraz z rozwojem agent ubezpieczeniowy dobrze poznaje swoją rolę. Wyciąga pewne wnioski. Dzięki temu, że „jakoś to idzie”, zaczyna też mieć wizję własnej pracy....

Zjebczing czy coaching?

„Nie potrafisz zadawać pytań otwartych, słuchać klienta, pogłębiać zrozumienia tematów, robisz niepełną analizę potrzeb, później masz problem z doborem rozwiązań…”. Każdy, kto słyszał od szefa...

Rewolucja w rekomendacjach

Pracuję w branży ubezpieczeniowej od dziesięciu lat. Jedni powiedzą, że to krótko, inni wręcz przeciwnie – stwierdzą, że to kawał czasu. Dziesięć lat wystarczy...

Dołącz do wyzwania i wzmocnij sprzedaż

W poniedziałek 13 lipca o godz. 9 rozpoczęło się wyzwanie biznesowe dla agentów „5-dniowa wakacyjna podróż przez twój biznes”. Agenci będą przez pięć kolejnych...

Od czego zacząć sprzedażową rozmowę telefoniczną z potencjalnym klientem, który w ogóle nas nie...

Obawy czy wręcz lęki związane z tym, od czego zacząć rozmowę telefoniczną (cold calling), są na pierwszym miejscu we wszystkich ankietach, jakie prowadzę przed...

Sprzedaż ubezpieczeń na życie w sieci majątkowej

Każda firma posiadająca własną sieć sprzedaży ma zaszyty ogromny i niewykorzystany potencjał związany z ideą x-sellingu. W naszej branży widać to najlepiej na przykładzie...
17,888FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie