Spokojny sen z portfelem inwestycyjnym
Inwestowanie to czynność wymagająca skrupulatności i przestrzegania określonych zasad. Z jednej strony narzucają one na nas pewnego rodzaju reżim, łączą się z obowiązkami, ale...
Jak zdobyć serca i portfele klientów przy kawie i ciasteczkach
Najczęściej nie mamy dobrych relacji z naszymi klientami tylko dlatego, że o to nie zadbaliśmy. A zatem po pierwsze: zaproś ich na kawę i...
Jak w sprzedaży wykonać uderzenie wyprzedzające
Mimo że działamy zgodnie z profesjonalną sztuką sprzedaży, zawsze jesteśmy narażeni w rozmowie z klientem na zastrzeżenia i wątpliwości. Zamiast uspokoić obawy klienta, sprzedawcy...
Decyzje i działania menedżerów pod lupą
Scrutiny pojawia się często w kontekście aktywności organów regulacyjnych i nadzorczych. Oznacza szczegółowe badanie, audyt lub bardzo uważną obserwację, której celem jest weryfikacja prawidłowości...
Przedsiębiorca to stan umysłu
Rozmowa z Moniką Dziobak, dyrektorką Agencji Pru, Oddział Katowice
Aleksandra E. Wysocka: – Ile lat jesteś w ubezpieczeniach i jak trafiłaś do tej branży?
Monika Dziobak:...
Ubezpieczenia rowerowe – na razie nieobowiązkowe
Ubezpieczenia rowerowe zyskują na popularności, zwłaszcza w sezonie wiosenno-letnim. Analiza aktywności w mediach społecznościowych ujawnia, że rowerzyści właśnie wtedy najczęściej poszukują informacji o polisach...
Teczka agenta, czyli must have rzetelnego doradcy
Co jest najważniejsze, gdy osoba zajmująca się płaceniem rachunków trafia nagle do szpitala? Co tak naprawdę się liczy, kiedy umiera właściciel firmy i domu?...
Poznaj cztery momenty reagowania na obiekcje klientów
Wyróżniamy cztery konkretne przedziały czasowe, w których powinno się odpowiadać na zastrzeżenia. Pierwszy z nich to: „natychmiast”. Są takie zastrzeżenia, na które trzeba reagować...
Uniwersalne prawa handlu
To już piąte wydanie kultowego poradnika sprzedaży, który jest lekturą obowiązkową dla każdego polskiego handlowca. Od czasu premiery pierwszego wydania świat diametralnie się zmienił...
Sama podnoszę sobie poprzeczkę
Rozmowa z Karoliną Fudalą, liderką sprzedaży – menedżerką zespołu Pru*, Oddział Rzeszów
Aleksandra E. Wysocka: – Karolino, jak do tej pory wyglądała Twoja ścieżka...