Inspiracje - Strona 84 z 99 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Marka osobista w internecie

Wszystkie informacje, które można znaleźć na swój temat w internecie, tworzą markę osobistą. Tak, również te negatywne. Wszystkie działania na portalach społecznościowych, stronie internetowej,...

Opanuj chaos i zaopiekuj się

Za nami rok walki z pandemią. Plajtują kolejne biznesy, niezadowolenie społeczne rośnie. Choć staramy się wrócić do normalności, jedna z podstawowych ludzkich potrzeb –...

Wśród tych, którym się chce

Rozmowa z Przemysławem Ciołakiem, doradcą ubezpieczeniowym Avivy z Poznania, który po raz pierwszy zakwalifikował się do MDRT Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Jak rozpoczęła się Twoja...

Od czego zacząć budowanie zespołu sprzedaży

Na co dzień jestem gorącym zwolennikiem dążenia do doskonałości. Dotyczy to nie tylko sfery prywatnej, ale również zawodowej. Obserwując działania wielu menedżerów, zastanawiam się,...

Ubezpieczeniowe błogosławieństwo i przekleństwo pandemii

Wszyscy jesteśmy już zmęczeni tą sytuacją. Większość z nas wyczekuje jakiegokolwiek powrotu do normalności. Czy on nastąpi? Czas pokaże. Od marca 2020 r. pozyskiwanie i...

Ubezpieczenia grupowe? Właśnie teraz!

To, co się dzieje w ostatnim czasie w życiu nas wszystkich, można by określić na wiele różnych sposobów, natomiast bezsprzecznie „przyszło nam żyć w...

Jak przekształcić swoją multiagencję w poważny biznes

Temat prowadzenia multiagencji jest szeroki jak rzeka. Tak samo jak wyniki sprzedażowe poszczególnych multiagentów. Jedni dziergają niewielkie prowizje na portfelu drobnych klientów, sprzedając głównie...

Specjaliści od wszystkiego

Człowiek pierwotny, jego rodzina i najbliżsi w prymitywnych czasach musieli samodzielnie o siebie dbać i być samowystarczalni. Ich obowiązkiem było zapewnienie sobie dachu nad...

Jak skutecznie rozwijać swój zespół sprzedażowy

Na początek możemy przyjąć, że rolą menedżera zespołu sprzedaży jest realizowanie planu. Warto jednak zadać sobie pytanie: Czy menedżer powinien bardziej skupiać się na...

Kiedy wysyłać e-maile do klientów, aby sprzedawać więcej ubezpieczeń

W swoich szkoleniach z pozyskiwania klientów ubezpieczeniowych w social mediach zawsze podkreślam, że naszym celem powinno być zdobycie danych kontaktowych. W skrócie – na...
18,424FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie