Inspiracje - Strona 84 z 100 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Zostań lekarzem od finansów

Klient powierza agentowi ubezpieczeniowemu bezpieczeństwo – swoje, rodziny, biznesu. Dlatego najważniejszą cechą agenta jest pewność siebie. Jeśli da się w nim wyczuć niepewność, maleje...

Raptowny przegląd ryzyka

Może powyższy tytuł to nie najcelniejsze tłumaczenie z angielskiego Rapid risk review (assesment). Ale jeżeli z Dirty dancing wyszedł komuś Wirujący seks, to i...

Dwie zasady budowania prawdziwego zespołu

Wyobraźmy sobie zebranie zespołu sprzedażowego. Szef czeka na swoich ludzi skupiony na ekranie laptopa. Spogląda na cel, który jego zespół powinien osiągnąć, i na...

Recepta na sukces w sprzedaży dla introwertyka

Zacznę od krótkiego przykładu z życia. – Dzień dobry, panie Arturze, nazywam się Jan Kowalski i dzwonię do pana z rekomendacji pana przyjaciela, żeby...

Offboarding. Czy warto skupiać się na rozstaniach?

Branża ubezpieczeniowa jak każda gałąź biznesu posiadająca swoje korzenie w sprzedaży charakteryzuje się wysoką fluktuacją kadr. Naturalne w tym wypadku wydaje się przemieszczanie zarówno...

Jak oni szukają? Poznaj wcześniej potrzeby ubezpieczeniowe klientów

Potrzeby klientów się zmieniają. Jeszcze bardziej dynamicznie dzieje się to w trudnych czasach. Do takich na pewno możemy zaliczyć rok 2020. Dziś pokażę ci,...

LinkedIn. Subtelne narzędzie sprzedaży dla introwertycznego agenta

Odkąd dwutygodniowe „pozostanie w domu” przerodziło się w ponad roczną narodową kwarantannę, przeplataną okresami większej i mniejszej surowości, nazwa LinkedIn na dobre zagościła w...

Mój facebookowy pandemiczny sukces ubezpieczeniowy

Od dziesięciu lat prowadzę centrum ubezpieczeń. Do jego promocji użyłam już chyba wszystkiego – ulotek, banerów rozwieszonych w całym mieście, audycji w radiu i...

Nie bądź jak chomik

Prezydent USA Bill Clinton miał ponoć w widocznym miejscu na ścianie gabinetu duży napis „Gospodarka, głupcze!”. To miało mu przypominać, co jest najważniejsze, i...

Uruchamianie sprzedaży w multiagencji

W każdej firmie sprzedażowej zaszyty jest niewykorzystany potencjał sprzedażowy. Mam na myśli braki w sposobie funkcjonowania doradców, które powodują, że w kontaktach z klientami...
18,476FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie