Inspiracje - Strona 90 z 100 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Mądrzy przedsiębiorcy współpracują, pozostali konkurują

Powyższe hasło przyświeca Biznes Klub Polska, organizacji, którą mam zaszczyt prowadzić, od jej początków w 2018 r. A jej twórcom, w tym mnie, nawet...

Lekarze chcą zawsze

Realizując kampanie pozyskiwania leadów ubezpieczeniowych dla zaprzyjaźnionych multiagentów, coraz lepiej poznaję grupy docelowe. Cytując klasyka – „ciągle się uczę”. To genialne uczucie! Wszystkie nowe odkrycia...

Uważaj na swoją siłę

Gdy twoim jedynym narzędziem jest młotek, wszystko zaczyna ci przypominać gwoździe – napisał amerykański psycholog Abraham Maslow. Myśl ta skojarzyła mi się z branżą...

Zawalczmy o wizerunek i autorytet

Rozwijająca się dynamicznie sprzedaż ubezpieczeń za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji pociągnęła za sobą liczne zmiany, których nie da się nie zauważyć. Jedną z nich...

Jak zwiększyć swoją skuteczność sprzedażową

Warto czasami zastanowić się nad tym, dlaczego ogólna opinia o osobach zajmujących się sprzedażą nie jest najlepsza. Wielu potencjalnych klientów, niezależnie od tego, czy...

Moc dowodu społecznego

W ostatnim artykule pisałam, że wrzesień był miesiącem wzmożonej sprzedaży ubezpieczeń NNW dziecka. W tym roku podjęłam wyzwanie i mocno ukierunkowałam swoje działania w...

Jak prowadzić spotkanie rozwojowe ze swoim współpracownikiem

Zastanówmy się przez chwilę, jak wygląda typowy codzienny kontakt menedżera i jego współpracownika. Zazwyczaj ich rozmowy dotyczą tematów bieżących, takich jak: plan działań w...

Jedno dodatkowe zdjęcie. Dwa razy więcej leadów

Aż sam się sobie dziwię, że ten test przeprowadziłem dopiero teraz… Ale lepiej takie lekcje odrobić późno, niż w ogóle nie wyciągnąć wniosków. Dziś...

Świeża krew z mediów społecznościowych

Za nami chyba najbardziej specyficzny rok dla szeroko pojętego biznesu. Wydarzenia, z jakimi przyszło nam się zmierzyć, i konsekwencje, jakie one za sobą pociągnęły,...

Proste metody zwiększania skuteczności w rozmowie

Nasza sprawność poruszania się w świecie biznesu w dużym stopniu zależy od umiejętności prowadzenia rozmów. Oczywiście te rozmowy z celem w tle nazywamy komunikacją....
18,476FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie