KOJRA świętuje siedem lat wspólnej gry

0
1308

W sobotę 7 października 2023 r. KOJRA świętowała swoje siedmiolecie. W świecie, w którym samotna gra często prowadzi do wyników poniżej oczekiwań, KOJRA stanowi rzadki przykład drużynowej gry w biznesie, której siłą jest wielowątkowość i różnorodność.

W urokliwym Folwarku Łochów zebrało się blisko 230 osób, a wśród nich zarząd, wspólnicy, pracownicy, agenci, partnerzy biznesowi i przyjaciele KOJRA. Najlepsi sprzedawcy otrzymali dyplomy i nagrody za wyniki sprzedażowe, a wspólnicy jubileuszowe upominki.

Jestem wzruszony, że po siedmiu latach udało nam się spotkać w tak licznym i wyjątkowym gronie – powiedział, witając gości, członek zarządu Robert Ślusarz.

Ze sceny padło też wiele słów uznania dla KOJRA od kluczowych partnerów biznesowych, podziękowań za owocną współpracę i liczne wspólne przedsięwzięcia zrealizowane w ciągu siedmiu lat. Na scenie wystąpili reprezentanci firm Allianz, Compensa, ERGO Hestia, Generali, HDI, InterRisk, PZU, TUW TUW, TUZ Ubezpieczenia, UNIQA i Wiener.

W obrębie KOJRA 12 wspólników z 11 firm współtworzy drużynę, której strategia gry bazuje na kooperacji, głębokim zaufaniu i jednolitym kierunku działania. W świecie multiagencji zespoły niejednokrotnie borykają się z wewnętrznymi napięciami i rozbieżnościami w podejściu strategicznym. W tym kontekście KOJRA stanowi odświeżający przykład, że jedność i skoordynowane działanie mogą prowadzić do bardzo dobrych wyników.

– KOJRA została stworzona przez agentów dla agentów. Narodziła się ze spotkań i długich rozmów przyjaciół prowadzących własne agencje. Postanowiliśmy wymieniać się doświadczeniami i połączyć siły, a dzięki temu wzmocnić swoją pozycję rynkową i sprostać wymogom technologicznym i regulacyjnym, które dla mniejszych graczy są bardzo odczuwalne – wyjaśnił Robert Ślusarz.

Firma zrzesza 420 aktywnych doradców, z których blisko 70% działa w centralnej i wschodniej Polsce, oferując doradztwo w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, życiowych, rolnych i korporacyjnych.

Zdecydowanie stawiamy na jakość, a nie na ilość. Rośniemy organicznie, korzystając z poleceń i nawiązując współpracę tylko z tymi, którzy reprezentują podobne do nas wartości. Nie uczestniczymy w bitwie o OFWCA, nie pozyskujemy sprzedawców przez akwizycje – wyjaśnia Łukasz Rusin, członek zarządu.  

Siłą KOJRA jest też technologia. Agenci wyposażeni zostali w porównywarkę, CRM oraz system sprzedażowo-rozliczeniowy, który dostarczyła firma Insly.

Cały czas rozwijamy i udoskonalamy narzędzia, ponieważ zależy nam na maksymalnym usprawnieniu pracy naszych agentów – skomentował Łukasz Kryński, dyrektor zarządzający.

Podczas gdy konfetti z okazji kolejnej rocznicy spada na uczestników gali, widzimy nie tylko celebrowanie tego, co minęło, ale także oczekiwanie na kolejne bramki, które dopiero zostaną zdobyte. Nagrody wręczane przez przedstawicieli zakładów ubezpieczeń oraz wspólników KOJRA są dowodem uznania dla osiągnięć nie tylko pojedynczych zawodników i zawodniczek, ale całej drużyny. Tutaj każdy gol jest wspólny, a sukces jednego jest triumfem wszystkich.

Mając w sercu i umyśle wartości gry zespołowej, KOJRA nie tylko kreuje przyszłość dla siebie, ale także dla rynku, na którym gra, udowadniając, że taktyka, która stawia na ludzi, współpracę i innowacje, jest zawsze taktyką wygrywającą.

Aleksandra E. Wysocka