Laury dla ubezpieczeniowych liderów

0
801

Kapituła konkursu „Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń”, w skład której wchodzą przedstawiciele branży finansowej i mediów, po raz dziewiąty wyróżniła najlepsze towarzystwa ubezpieczeniowe i banki. W części ubezpieczeniowej nagrody otrzymały UNIQA Polska, TUZ Ubezpieczenia, Aegon, Europa Ubezpieczenia oraz Aviva. Nagrodę specjalną wręczono Małgorzacie Makulskiej, wieloletniej wiceprezes Ergo Hestii.

Głównym założeniem konkursu jest nagradzanie ludzi, którzy w znaczący sposób przyczynili się do rozwoju sektora bankowego i ubezpieczeniowego w Polsce, jak również najefektywniejszych banków i ubezpieczycieli oraz najciekawszych rozwiązań.Za najlepszą firmę ubezpieczeniową kapituła konkursu uznała UNIQA Polska. W uzasadnieniu wyboru napisano, że „Dla UNIQA w Polsce ten czas jest wyjątkowy pod wieloma względami. Towarzystwo ubezpieczeń obchodzi swoje 30-lecie obecności na rynku. Łączy się także ze spółkami AXA w Polsce i wchodzi do czołówki największych grup ubezpieczeniowych”.

Uznanie dla cyfrowej zmiany w TUZ

Laur dla najlepszego cyfrowego ubezpieczyciela przypadł TUZ Ubezpieczenia. „Poprzez nowoczesne i elastyczne API, z którego korzysta już 28 firm partnerskich, TUZ umożliwił znacznie szersze dotarcie do produktów marki TUZ Ubezpieczenia. Nowatorski silnik kalkulacyjny zwiększył liczbę obsłużonych zapytań ze średnio 9 tysięcy dziennie do ponad 25 tysięcy na dobę, a średni czas odpowiedzi został skrócony z powyżej 20 sekund do 4 i pół sekundy. TUZ wprowadził też unikalną „szybką ścieżkę”, czyli łatwy w obsłudze interfejs, dzięki któremu agent może przedstawić ofertę klientowi już po około 28 sekundach rozmowy” – czytamy w uzasadnieniu wyboru.

Aegon frontem do klientów

Natomiast Aegon został wyróżniony jako najbardziej przyjazny ubezpieczyciel. W tej kategorii kapituła konkursu doceniła fakt, że dostosowując się do zmieniającej się sytuacji na rynku ubezpieczeń, firma wprowadziła w ostatnim czasie wiele inicjatyw zarówno w zakresie produktów, jak i procesów obsługi klienta, a wysiłki te znalazły odzwierciedlenie w rosnących wskaźnikach NPS, czyli liczby klientów, którzy gotowi są polecać korzystanie z usług firmy.

Laur dla inicjatywy Avivy

Nagrodę za najlepszą inicjatywę do walki ze skutkami pandemii Covid-19 otrzymała Aviva. Firma została uhonorowana za to, że gdy na początku pandemii były największe obawy o zdrowie medyków i ich rodzin, wprowadziła polisę Aviva medykom, w ramach której bezpłatnie ubezpieczyła na życie 29 tys. pracowników ochrony zdrowia. Dzięki temu mogli oni z większym spokojem leczyć chorych. Inicjatywa pokazała też potrzebę i przydatność ubezpieczeń.

Europa doceniona za zauważenie potrzeb graczy

Z kolei stworzona przez Europę Ubezpieczenia linia produktów dla graczy komputerowych Gshield.gg, która zapewnia ochronę sprzętu gamingowego oraz dóbr cyfrowych związanych z grami otrzymała nagrodę dla najciekawszej innowacji w branży ubezpieczeniowej w 2019 roku.

Kapitała podkreśliła, że Europa to jeden z liderów innowacyjności w branży ubezpieczeniowej.

– Tworzenie nowych rozwiązań dla klientów to jeden z naszych wyróżników. Dlatego cieszę się, że po raz kolejny zostaliśmy nagrodzeni za nieszablonowe myślenie o ubezpieczeniach i odpowiadanie na nowe potrzeby klientów – mówi Marat Nevretdinov, prezes Europa Ubezpieczenia.

Nagroda specjalna za najwyższe standardy jakości

Kapituła konkursu przyznała też nagrodę specjalną. Otrzymała ją Małgorzata Makulska -– wieloletnia wiceprezes Ergo Hestii i współtwórca tej firmy.

Wyróżnienie zostało przyznane za kształtowanie najwyższych standardów jakościowych w sektorze ubezpieczeniowym w Polsce. Kapituła doceniła zaangażowanie Małgorzaty Makulskiej w rozwój wszystkich kanałów dystrybucji oraz doskonałe zarządzanie jakością obsługi klienta, kreowanie przyjaznych produktów opartych na transparentności i elastyczności wobec klienta.

Konkurs „Liderzy Świata Bankowości i Ubezpieczeń” był jednym z wydarzeń w ramach Warsaw International Banking Summit i Insurance Forum, które odbywało się w dniach 19 i 20 października w Warszawie w formule hybrydowej, łączącej tradycyjne spotkanie z aktywnością online. Główny patronat medialny nad Insurance Forum sprawowała „Gazeta Ubezpieczeniowa”. Wyniki konkursu ogłoszono 20 października podczas gali online.

Artur Makowiecki
news@gu.com.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here