Link4 z nowym spotem wizerunkowym

0
557

Link4 opublikował nowy spot wizerunkowy, w którym podkreśla swoje osiągnięcia na przestrzeni ostatnich lat i dziękuje klientom za okazane mu zaufanie. Ubezpieczyciel odkreśla również, że według badań Link4 jest drugą najbardziej rozpoznawalną marką ubezpieczeniową w Polsce.

W filmie reklamowym zakład zaznacza, że w ostatnich pięciu latach dwukrotnie wzrosła liczba wystawionych przez niego polis. Link4 pozyskał też pół miliona nowych klientów.

– Mocno postawiliśmy na możliwości, jakie daje zaawansowana technologia. Sztuczna inteligencja wykorzystywana w Speech Analytics, robotyzacja wielu procesów wewnątrz firmy, cykliczne badania i ocena satysfakcji klientów, wykorzystanie Voicebot, praktyczne zastosowanie kodów QR czy ogromny potencjał, jaki daje technologia big data – wszystko, by uprościć i skrócić obsługę, a także jak najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania osób, które ubezpieczają się w Link4 – mówi Bogumił Perzyna, dyrektor i ekspert ubezpieczyciela. – Coraz skuteczniejsze dotarcie do klienta jest także możliwe dzięki współpracy biznesowej Link4 z największymi partnerami zewnętrznymi, jakich pozyskaliśmy w ostatnich latach. Stąd nasze oferty łączone są z takimi gigantami na rynku jak PKO BP, Pekao SA czy PKN Orlen. Na stałe współpracujemy także z czołowymi porównywarkami w Polsce oraz największymi multiagencjami – dodaje.

Spot można obejrzeć pod adresem:

(AM, źródło: Link4)