Marcin Jaworski dołącza do Brandscope

0
601

Marcin Jaworski, były rzecznik prasowy Rzecznika Finansowego, dołączył do zespołu agencji public relations Brandscope. Jako dyrektor ds. PR będzie rozwijał jej oddział w Warszawie. Jego zadaniem będzie też doradztwo strategiczne dla zarządu spółki w zakresie rozwoju biznesu.

Marcin Jaworski, przez ostatnie pięć i pół roku był rzecznikiem prasowym oraz ekspertem ds. komunikacji i edukacji w Biurze Rzecznika Finansowego. Wcześniej, do 2016 r., zajmował stanowisko rzecznika prasowego Grupy Warta, gdzie na początku pracował jako analityk w departamencie e-marketingu.

Przez wiele lat był dziennikarzem specjalizującym się w tematyce usług finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczeń. Dwukrotnie – w latach 2006 i 2009 – uznawany za Dziennikarza Ubezpieczeniowego Roku przez kapitułę konkursu organizowanego przez Polską Izbę Ubezpieczeń.

Absolwent Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim. Dziennikarstwa uczył się w ramach działalności w Stowarzyszeniu Młodych Dziennikarzy „Polis”.

– Rozwijamy się i wzmacniamy naszą pozycję jako lidera w komunikacji sektora finansowego, stąd pozyskanie do naszego zespołu Marcina Jaworskiego. Jego praca w administracji państwowej, dużej korporacji oraz wiodących mediach ogólnopolskich i branżowych to unikalny mix doświadczeń, który będziemy chcieli spożytkować do dalszego rozwoju naszej firmy – mówi Wojciech Makać, prezes Brandscope. Wyjaśnia, że widzi duży potencjał w realizowaniu dla klientów projektów o charakterze edukacyjnym czy pokazujących odpowiedzialność społeczną spółek. Firma chce też rozwijać usługi kontent marketingu, z szerszym wykorzystaniem formatów audio i video. Chce też wspierać klientów w budowaniu własnych kanałów komunikacji pozwalających na dotarcie do wybranych grup klientów czy współpracowników. Nie zamierza oczywiście zaniedbywać relacji z mediami tradycyjnymi.

– Zdecydowałem się dołączyć do Brandscope, gdyż przez wiele lat współpracy z osobami tworzącymi firmę przekonałem się, że ich kreatywność pozwala dostrzegać ciekawe tematy, identyfikować nisze rynkowe i wprowadzać coraz to nowe rozwiązania. Jako dziennikarz otrzymywałem od nich bardzo ciekawe i inspirujące materiały. Współpracowaliśmy też przy projekcie realizowanym dla wiodącego ubezpieczyciela. Przez ostatnie lata obserwowałem też efekty ich pracy w postaci kreatywnych publikacji szeroko publikowanych w mediach – mówi Marcin Jaworski, dyrektor ds. PR Brandscope.

(AM, źródło: Brandscope)