Moja Warta ułatwi klientom spełnienie formalności oraz zwiększy ich bezpieczeństwo

0
714

9 grudnia wystartuje Moja Warta, nowy serwis internetowy dla klientów ubezpieczeń na życie oraz majątkowych Warty – podał cashless.pl.

Na nowej platformie będą dostępne dane ubezpieczeniowe oraz dokumenty polisowe i szkodowe. Za pośrednictwem Mojej Warty klienci będą mogli również załatwić wybrane sprawy, zatwierdzić polisy wystawione zdalnie przez agentów, zweryfikować płatności składek oraz wznowić ubezpieczenie komunikacyjne lub mieszkaniowe. Funkcjonalności serwisu pozwolą też na zgłoszenie zbycia pojazdu oraz szkody, a także na śledzenie procesu likwidacji.

W założeniu Moja Warta ma z jednej strony zwiększyć wygodę klientów Warty, ale z drugiej pozwolić zakładowi na spełnienie wymogów Komisji Nadzoru Finansowego w zakresie cyberbezpieczeństwa.

Więcej:

cashless.pl z 1 grudnia, Ida Krzemińska-Albrycht „Warta uruchomi nowy serwis internetowy dla klientów. W Mojej Warcie zatwierdzą i opłacą polisy czy zgłoszą szkody”

(AM, źródło: cashless.pl)