Multiagenci z logiem Generali otrzymują więcej jako placówki partnerskie

0
1491

W ostatnim czasie Generali Polska utworzyło profile na Facebooku i Instagramie dedykowane Placówkom Partnerskim. To kolejne narzędzie komunikacji z agentami, ale również miejsce promocji samej instytucji Placówek Partnerskich. Dodatkowo przygotowało cykl szkoleń dla partnerów z zakresu widoczności w sieci.

Agenci, którzy zdecydują się na bliższą, partnerską współpracę z Generali Polska, mają do wyboru dwa warianty współpracy.

Pierwszy wariant to Agent Ekspert. W tej propozycji Generali wyposaży biuro agenta oraz oznakuje je z zewnątrz. Dodatkowo podwyższy progi prowizyjne i zaproponuje zniżki dla klientów tego agenta.

Druga opcja – Agent Partner, skierowana jest do agentów, którzy już mają wyposażone biuro, ale chcieliby być bardziej widoczni dzięki oznakowaniu go na zewnątrz. Ci partnerzy również mogą liczyć na specjalne prowizje oraz zniżki dla klientów.

– W tym roku skupiamy się na promowaniu naszej oferty. Mamy bowiem wrażenie, że wciąż panuje na rynku przekonanie, że związanie się z jednym towarzystwem ogranicza agenta do współpracy tylko z nim. Nic bardziej mylnego.

Do programu Placówek Partnerskich w Generali Polska zapraszamy właśnie multiagentów i nie oczekujemy umowy na wyłączność. Agenci nadal mogą współpracować z innymi ubezpieczycielami, a decydując się na otwarcie Placówki z logo Generali, otrzymują od nas m.in. wyposażenie biura, oznakowanie zewnętrzne, wsparcie marketingowe, a także dostęp do programu Leo Partner.

Leo Partner to konkursy dla Placówek z nagrodami rzeczowymi, ale także w postaci wyjazdów. Przykładowo jeszcze tej wiosny laureaci konkursu dla naszych agentów wyjadą do Tajlandii i do Miami.

Oprócz konkursów dbamy o rozwój biznesu naszych agentów, przekazując im leady z naszej Infolinii. Mamy też program rabatowy, w którym zamieszczamy zniżki na zakupy u naszych partnerów. Ponadto szkolimy agentów i dbamy o ich widoczność w sieci – wylicza Mateusz Jarkowski, dyrektor Departamentu Rozwoju Placówek Partnerskich w Generali Polska.

Obecnie Generali Polska przygotowuje cykl 14 szkoleń stacjonarnych w całej Polsce.

– Wiemy, jak ważna w prowadzeniu biznesu jest widoczność w internecie i w mediach społecznościowych. Dlatego w trosce o naszych agentów jeszcze w tym półroczu wyruszymy w tour po Polsce, aby przeszkolić naszych partnerów z social mediów. Pokażemy agentom i ich pracownikom zasady tworzenia contentu na portalach społecznościowych, skutecznych publikacji i efektywnego zarządzania kontami firmowymi.

Ponadto pokażemy, jak w prosty sposób nagrać i zmontować krótkie filmiki, które w dzisiejszych czasach królują w social mediach. Chcemy też zwrócić szczególną uwagę na wizytówki w Google, dzięki którym pozycjonowanie Placówek Partnerskich może znacznie wzrosnąć.

Poza tym w ramach współpracy oferujemy system do zarządzania wizytówką lub proponujemy obsługę wizytówki przez nas, jeśli agent sam nie znajduje na to czasu – wyjaśnia Katarzyna Kochaniecka, koordynatorka Placówek Partnerskich.

Rozwiązania przygotowane dla właścicieli Placówek Partnerskich Generali doceniają sami agenci.

Prowadzę Placówkę Partnerską Generali, a jednocześnie jest to moja niezależna agencja ubezpieczeniowo-kredytowa. Zachowałam nazwę swojej firmy i to ja decyduję o moim biznesie. Generali, jako duża międzynarodowa korporacja, daje mi ogromne wsparcie i czuję się traktowana jak prawdziwy partner w biznesie. Otrzymuję gotowe rozwiązania, sprawdzone narzędzia i niezawodne wsparcie swojego menedżera. Obie strony tej współpracy wiedzą, że gramy do jednej bramki, dla dobra klientów.

Po pięciu latach umowa Placówki Partnerskiej jest przedłużana na czas nieokreślony. Nie mam już planu rozwojowego na kolejne lata, jedyne zadanie to utrzymać swój biznes na poziomie 100%. Jednocześnie nadal korzystam ze wszystkich benefitów, jakie daje program Placówek Partnerskich w Generali.

A gdybym się rozmyśliła, mogę wypowiedzieć umowę bez żadnych konsekwencji w każdej chwili. Nie zamierzam jednak tego robić, bo cenię sobie wszystkie profity, jakie otrzymują Placówki. Generali to dla mnie stabilny partner na kolejne długie lata – tłumaczy Ewelina Kluczyk-Subocz z Placówki Partnerskiej w Koszalinie, która współpracuje z Generali od ponad pięciu lat.

Osoby, które chcą dołączyć do partnerów Generali, mogą skontaktować się ze swoim menedżerem lub przeczytać więcej o programie na stronie generali.pl/partner.

Warto również być na bieżąco i śledzić profile w mediach społecznościowych:

na Facebook’u facebook.com/placowkipartnerskiegenerali i na Instagramie instagram.com/placowki_partnerskie_generali