Nowa odsłona aplikacji Saltus Zdrowie

0
638

Saltus Ubezpieczenia ulepszył aplikację mobilną Saltus Zdrowie, m.in. zwiększając bezpieczeństwo danych w aplikacji poprzez wprowadzenie logowania za pomocą PIN-u lub danych biometrycznych. Wyeksponowana została funkcjonalność umożliwiająca ocenę zrealizowanej wizyty.

– Cały czas obserwujemy, w jaki sposób zmieniają się oczekiwania ubezpieczonych dotyczące obsługi polis, także w sferze aplikacji mobilnych. Dlatego zdecydowaliśmy się odświeżyć Saltus Zdrowie. Tworząc nową wersję aplikacji, skupiliśmy się zarówno na ułatwieniach w korzystaniu z dotychczasowych funkcjonalności, jak i postanowiliśmy dołożyć kilka nowych rozwiązań, zwiększających komfort i bezpieczeństwo korzystania z niej – mówi Joanna Karawacka, Manager ds. Marketingu i PR Saltus Ubezpieczenia.

Aplikacja umożliwia zamówienie wizyty lekarskiej, badań laboratoryjnych lub innych usług dostępnych w ramach polisy. Wśród cenionych przez użytkowników udogodnień znajduje się geolokalizacja upraszczająca wybór najbliższej placówki medycznej. Aplikacja udostępnia informacje o szczegółach posiadanej polisy wraz z listą i stopniem wykorzystania limitów. Dodatkowo ubezpieczony ma wgląd do historii zamówionych i zrealizowanych dotychczas wizyt, a także widok statusu bieżącej obsługi. W jednym miejscu zgromadzono wszystkie kanały kontaktu, w tym czat, telefon oraz możliwość szybkiego wysłania wiadomości do Centrum Umawiania Wizyt.

Nową funkcjonalnością Saltus Zdrowie jest możliwość przechowywania dokumentacji medycznej (widocznej tylko dla ubezpieczonego) oraz przesyłanie za jej pośrednictwem skierowań na badania. Za pomocą aplikacji użytkownik może również anulować, edytować i ocenić wizytę.

– Najważniejsze jest jednak to, że zwiększyliśmy bezpieczeństwo, modyfikując sposób logowania. Teraz użytkownicy po uruchomieniu aplikacji proszeni są o wpisanie kodu PIN lub sprawdzane są dane biometryczne – rozpoznanie odcisku palca czy twarzy. Dzięki temu informacje klienta są jeszcze lepiej zabezpieczone – dodaje Aleksandra Lewandowska, Manager ds. Systemów Biznesowych Saltus Ubezpieczenia.

Oprócz tego uproszczono interfejs aplikacji i ułatwiono wybór poszczególnych świadczeń, m.in. poprzez przeniesienie funkcji „Umów ponownie” do panelu głównego widocznego od razu po zalogowaniu.

Aplikacja jest dostępna zarówno na urządzenia z systemem Android, jak i iOS, w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.

(AM, źródło: Brandscope)