Zgłoszenie szkody, sprawdzenie jej statusu i monitorowanie przebiegu – takie nowe możliwości portal i-rolnik.pl udostępnia właścicielom gospodarstw rolnych będącym klientami Concordii Polska-Grupa Generali. Platforma jest również bazą wiedzy z dziedziny ubezpieczeń i rolnictwa.
i-rolnik.pl to portal informacyjny dla klientów Concordii z sektora agro. Jego funkcjonalności są systematycznie rozszerzane o nowe elementy i treści, m.in. te związane z ochroną ubezpieczeniową działalności rolniczej. Serwis zapewnia narzędzia, które ułatwiają szybki kontakt z ubezpieczycielem i jednocześnie wspiera w prowadzeniu biznesu agro. Stanowi także wsparcie w realizacji obowiązków administracyjnych gospodarstw rolnych.
– Zaczynaliśmy z podglądem polis, listą szkód i prognozą pogody. W trakcie kilku miesięcy na portalu wiele się zmieniło. Dodaliśmy kolejne praktyczne funkcjonalności, np. mapę rekomendowanych punktów naprawy maszyn rolniczych, gdzie można otrzymać bezgotówkowe wsparcie w ramach ubezpieczenia agro casco. Sporo nowości dotyczy ochrony ubezpieczeniowej. Rolnik może o każdej porze sprawdzić, jakie ma polisy. Teraz na i-rolnik może także zgłosić szkodę uprawową, sprawdzić jej status i monitorować przebieg jej rozpatrywania i procesu likwidacji. Można to zrobić nawet podczas przerwy w pracy na polu. Wystarczy do tego konto na portalu i-rolnik, smartfon i zasięg sieci komórkowej – mówi Kinga Borecka, dyrektor biura marketingu i PR Concordii Polska-Grupa Generali.
i-rolnik daje szybki i szeroki dostęp do informacji przydatnych w prowadzeniu działalności uprawowej czy hodowlanej oraz zarządzania nią. Pozwala śledzić prognozę pogody (w tym ustawiać alerty dla konkretnej lokalizacji), sprawdzać aktualne ceny zbóż – również w podziale na województwa, podejrzeć na mapce działki, na których znajdują się ubezpieczone przez klienta uprawy. Mapa serwisów ułatwia kontakt z placówką, w której klient bezgotówkowo zlikwiduje szkodę w swojej maszynie rolniczej. Korzystając z przygotowanych formularzy, rolnik może uzupełnić ewidencję zabiegów ochrony roślin, np. kopiując powtarzające się zabiegi i generując gotowy plik pdf.
– Zachęcamy rolników do rejestracji, a tym samym do odblokowania wszystkich możliwości portalu. Stworzyliśmy platformę, dzięki której farmerzy mogą się wirtualnie spotkać i wymienić wiedzą. Jest zawsze otwarta i bezpieczna. Dostarcza szybkiej informacji bez wykonywania telefonów, bez czekania w kolejce na konsultanta, bez ograniczeń czasowych. Naszym celem jest być bliżej rolników, wspierać ich nie tylko w sytuacjach kryzysowych, ale też w codziennej pracy. Serwis i-rolnik bardzo nam w tym pomaga – zaznacza Kinga Borecka.
(AM, źródło: Concordia Polska-Grupa Generali)