Startuje nowa platforma komunikacyjna Warty dla agentów. W serwisie pod nazwą haloTUwarta pośrednicy znajdą wszystkie niezbędne informacje i materiały wspierające ich pracę.
Dzięki haloTUwarta agenci mają być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się w Warcie. W jednym miejscu znajdą się m.in.:
- aktualności z sieci sprzedaży,
- informacje o konkursach, ich wyniki i elektroniczne potwierdzenia odbiorów nagród,
- akcje i inicjatywy sprzedażowe,
- programy wspierające sprzedaż,
- informacje produktowe i procesowe.
W nowym serwisie znajdą się również wiadomości, które dotychczas docierały do agentów za pośrednictwem wartaINFO, w tym m.in. o:
- aktualnej ofercie, zmianach produktowych, promocjach, przewagach konkurencyjnych i procesach obsługowych np. w likwidacji szkód,
- nowych wdrożeniach w systemach operacyjnych i sprzedażowych,
- zmianach w procesach obsługowych,
- obowiązkach szkoleniowych,
- istotnych zmianach legislacyjnych, jak np. RODO czy IDD i wynikających z nich wymogach,
- wydarzeniach z życia Warty.
Z poziomu haloTUwarta pośrednicy wejdą także do wszystkich potrzebnych aplikacji w pracy agenta, takich jak eAgent, eTeczka, platforma szkoleniowa EDU, baza wiedzy. Ponadto w serwisie znajdować się będą różne pliki do pobrania, w tym materiały marketingowe, np. poradniki, ulotki, gotowe wpisy na Facebooka, filmy wideo, a także podcasty i szkolenia wideo.
Nowy portal ma być bezpieczną przestrzenią. Agenci zalogują się do niego tak jak do eAgenta, używając tego samego loginu i hasła.
(AM, źródło: Warta)