Nowy rozdział w komunikacji agentów z Wartą

0
903

Startuje nowa platforma komunikacyjna Warty dla agentów. W serwisie pod nazwą haloTUwarta pośrednicy znajdą wszystkie niezbędne informacje i materiały wspierające ich pracę.

Dzięki haloTUwarta agenci mają być na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się w Warcie. W jednym miejscu znajdą się m.in.:

  • aktualności z sieci sprzedaży,
  • informacje o konkursach, ich wyniki i elektroniczne potwierdzenia odbiorów nagród,
  • akcje i inicjatywy sprzedażowe,
  • programy wspierające sprzedaż,
  • informacje produktowe i procesowe.

W nowym serwisie znajdą się również wiadomości, które dotychczas docierały do agentów za pośrednictwem wartaINFO, w tym m.in. o:

  • aktualnej ofercie, zmianach produktowych, promocjach, przewagach konkurencyjnych i procesach obsługowych np. w likwidacji szkód,
  • nowych wdrożeniach w systemach operacyjnych i sprzedażowych,
  • zmianach w procesach obsługowych,
  • obowiązkach szkoleniowych,
  • istotnych zmianach legislacyjnych, jak np. RODO czy IDD i wynikających z nich wymogach,
  • wydarzeniach z życia Warty.

Z poziomu haloTUwarta pośrednicy wejdą także do wszystkich potrzebnych aplikacji w pracy agenta, takich jak eAgent, eTeczka, platforma szkoleniowa EDU, baza wiedzy. Ponadto w serwisie znajdować się będą różne pliki do pobrania, w tym  materiały marketingowe, np. poradniki, ulotki, gotowe wpisy na Facebooka, filmy wideo, a także podcasty i szkolenia wideo.

Nowy portal ma być bezpieczną przestrzenią. Agenci zalogują się do niego tak jak do eAgenta, używając tego samego loginu i hasła.

(AM, źródło: Warta)