Blog - Strona 1284 z 1487 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1284

Kto zabił dyrektora Biura Likwidacji Szkód?

0

W pewnym bardzo dużym i bardzo złym Towarzystwie Ubezpieczeń popełniono zbrodnię….

Kto zabił? Pobierz ten dokument.

Prokurator Generalny skarży wyrok dotyczący kosztów naprawy pojazdu

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Prokurator Generalny Zbigniew Ziobro wniósł do Sądu Najwyższego skargę nadzwyczajną od prawomocnego wyroku Sądu Okręgowego w Szczecinie wydanego 27 czerwca 2017 r., w którym orzekł on, że ustalenie wysokości odszkodowania zależy od wysokości faktycznie poniesionych kosztów naprawy pojazdu, a nie od zakresu uszkodzeń i technicznie uzasadnionych sposobów naprawy.

Pozwem skierowanym do Sądu Rejonowego w Szczecinie – Centrum powód domagał się od jednego z ubezpieczycieli ponad 15 tys. zł tytułem odszkodowania za szkodę komunikacyjną. W uzasadnieniu pozwu wskazał, iż w maju 2013 r. w wyniku niezawinionej przez niego kolizji drogowej uszkodzeniu uległ pojazd będący jego własnością. Sprawca kolizji posiadał ważne OC ppm., jednak pozwane towarzystwo nie wypłaciło odszkodowania w pełnej kwocie.

W październiku 2016 r. SR w całości uwzględnił roszczenie i orzekł zgodnie z żądaniem pozwu. W apelacji SO w Szczecinie wyrokiem z 27 czerwca 2017 r. stwierdził, że SR błędnie uznał, iż powód dostatecznie wykazał wysokość doznanej szkody. Pomimo ustalenia wysokości szkody przez biegłego sądowego z zakresu techniki samochodowej, Sąd Okręgowy stwierdził, że do ustalenia wysokości poniesionej szkody – w przypadku przeprowadzenia przez powoda naprawy pojazdu przed wypłatą całości odszkodowania, konieczne jest wykazanie, jakie powód rzeczywiście poniósł wydatki, które uszczupliły jego majątek.

Działając z upoważnienia Prokuratora Generalnego, skargę nadzwyczajną od wyroku wniósł do Izby Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych Sądu Najwyższego zastępca Prokuratora Generalnego Robert Hernand. PG wskazał, iż w sprawie doszło do naruszenia prawa materialnego poprzez błędną wykładnię przepisów kodeksu cywilnego o odpowiedzialności odszkodowawczej, a także do naruszenia konstytucyjnych zasad i praw, w szczególności zaufania obywateli do państwa i prawa, wynikających z art. 2 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej. Podkreślił, iż SO wbrew utrwalonej linii orzeczniczej sądów powszechnych i SN, wykładni przepisów dotyczących odpowiedzialności odszkodowawczej i praktyki ich stosowania przyjął, że ustalenie wysokości odszkodowania zależy od faktycznie poniesionych kosztów naprawy pojazdu, a nie od szkody (tj. uszczerbku) w majątku poszkodowanego wypadkiem komunikacyjnym. Według PG, takie rozstrzygnięcie jest sprzeczne z konstytucyjną zasadą ochrony zaufania obywateli do państwa i prawa, gdyż jasne i niebudzące wątpliwości zasady przyznawania odszkodowania zostały zastosowane wbrew ich utrwalonej wykładni. To z kolei narusza poczucie pewności i stabilności prawa, a także bezpieczeństwo prawne obywateli, w tym poszkodowanego, który podejmował działania w zaufaniu, że nie narazi się na negatywne konsekwencje i będzie mógł dochodzić kompensaty szkody według powszechnie przyjętych zasad. Orzeczenie Sądu Okręgowego w Szczecinie doprowadziło do sytuacji, że powód został potraktowany inaczej, w tym przypadku mniej korzystnie niż inni poszkodowani, którzy w podobnych okolicznościach otrzymują odszkodowanie ustalone według powszechnie przyjętych reguł wykładni.

(AM, źródło: Prokuratura Krajowa)

Od czego zależy sukces wdrażania nowego agenta

0
Adam Kubicki

W sieciach sprzedaży kluczowe stanowisko to menedżer sprzedaży. Jego sposób działania, postawa i zaangażowanie wpływają na agenta w większym stopniu niż firma, w ramach której współpracują. Kiedy odwiedzam miejsca, gdzie menedżerowie osiągają wymierne sukcesy, zadaję im pytania, których celem jest określenie źródeł ich sukcesów. Okazuje się, że firma, którą reprezentują, oferta i sposób wynagradzania nie odgrywają tak ważnej roli, jak mogłoby się wydawać.

Rola menedżera jest szczególnie ważna w obszarze wdrażania nowego agenta. To, jak menedżer zaopiekuje się nowym agentem, jest zbieżne z wychowywaniem dziecka. Działa tu zasada „czym skorupka za młodu nasiąknie…”.

Jeśli w pierwszym miesiącach pracy agenta nauczymy go właściwych zasad, pomożemy wybudować właściwe nawyki zawodowe i wzmocnimy motywację, to szanse na jego sukces gwałtownie rosną.

Jednak wielu menedżerów zespołów sprzedażowych jest niezadowolonych ze swoich wyników w zakresie wdrażania nowego agenta. Nie znam dokładnej liczby niezadowolonych, ale myślę, że jest ich zbyt dużo. Chciałbym przedstawić w tym artykule osobiste obserwacje dotyczące najlepszych menedżerów na rynku. Uchylę rąbka tajemnicy i opowiem o moich odkryciach.

To, co odkryłem, może wielu menedżerów zasmucić, ponieważ ogrom pracy i zaangażowania, który wiąże się z sukcesem w tej roli zawodowej, kompletnie nie pasuje do przekonania, że wizytówka, kilku odziedziczonych agentów i biurko menedżera wystarczą do spokojnej realizacji celów i solidnych dochodów.

Pierwszy warunek sukcesu jest związany z podstawowym pytaniem: Dlaczego zostałem menedżerem? Kiedy szanse sukcesu są niewielkie? Podam teraz kilka przykładów:

• Zostałem menedżerem, bo liczyłem na dochód oparty na pracy innych.

• Dyrektor/szef poprosił mnie o to, abym został menedżerem, ponieważ nikt nie chciał.

• Jestem świetnym sprzedawcą i wytłumaczono mi, że bycie menedżerem to awans.

• Mam deficyt poczucia własnej wartości i chcę czuć się ważniejszy.

• Gdy rządzę innymi, to oni nie mogą rządzić mną.

Jeśli chodzi o właściwe motywy, które przyciągnęły kogoś do roli menedżera, to najważniejszy jest jeden: Lubię pomagać innym osiągać sukces! Najlepsi menedżerowie bardziej interesują się sukcesem swoich ludzi niż własnym. Są prawdziwymi opiekunami współpracowników. Angażują się w pomoc i poświęcają swój czas często powyżej oficjalnych procedur. Bierze się to przede wszystkim z ich charakteru.

Spójrzmy na przykład wdrażania nowego agenta. Pamiętajmy, że przypomina to proces wychowywania. Najważniejsza zasada brzmi: Prawdziwy menedżer wychowuje poprzez przykład! Żadne słowa nie pomogą, jeśli zachowanie menedżera będzie im przeczyło.

• Załóżmy, że menedżer uczy nowego agenta, że pozyskiwanie poleceń podczas spotkania z klientem jest bardzo ważnym elementem sukcesu agenta. Jednak podczas wspólnego spotkania sam o tym zapomina lub robi to w sposób niewłaściwy.

• Załóżmy, że menedżer wymaga punktualności, a sam się spóźnia.

• Załóżmy, że menedżer twierdzi, że bardzo dobra znajomość produktów, które się oferuje klientom, to podstawa, a sam ma luki w tym zakresie.

Dlatego wszystkie osoby, które poważnie traktują bycie menedżerem, powinny przede wszystkim zadbać o własną postawę i sposób zachowania. Najsłabsi menedżerowie ciągle narzekają na swoich ludzi. Mówią, że współpracownicy są leniwi, nie dotrzymują słowa i są mało zaangażowani. Można powiedzieć, że eksportują problem na zewnątrz. Jest to oczywiście łatwiejsze i zabija ewentualny niepokój, ale z praktycznego punktu widzenia nie ma sensu.

Jeśli menedżer zaliczy porażkę związaną z wdrażaniem nowego agenta, powinien zrobić „rachunek sumienia”:

• Czy określiłem z nowym agentem zasady współpracy ważne dla niego i dla mnie, których mieliśmy wspólnie przestrzegać?

• Czy na proces wdrażania poświęciłem odpowiednią ilość czasu?

• Czy odpowiednio nauczyłem nowego agenta najważniejszych czynności w jego pracy, takich jak: prowadzenie skutecznej rozmowy z klientem, umawianie spotkań i pozyskiwanie poleceń?

• Czy pomogłem nowemu agentowi zbudować sensowny biznesplan i czy ustaliłem z nim kalendarz działań?

• Czy wychwytywałem momenty zwątpienia i umiejętnie pomogłem agentowi odbudować motywację wewnętrzną?

Odpowiedzi na te pytania powinny pomóc menedżerowi odnaleźć źródło/źródła porażki i wyciągnąć wnioski na przyszłość.

Adam Kubicki
adam.kubicki@indus.com.pl

MetLife z nową ofertą ubezpieczenia NNW

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

„MetLife na Wypadek” – taką nazwę nosi nowe ubezpieczenie w ofercie MetLife. Cechami charakterystycznymi polisy są m.in. ochrona zarówno w przypadku drobnych urazów, jak i poważnych wypadków, szeroki pakiet assistance oraz bonus za kontynuację.

Pakiet „MetLife na Wypadek” umożliwia wypłatę świadczenia w przypadku różnych zdarzeń zarówno lżejszych, takich jak drobne urazy, rany wymagające zaopatrzenia chirurgicznego przez lekarza, zwichnięcia, skręcenia czy złamania, jak i tych poważniejszych, skutkujących pobytem w szpitalu, trwałym inwalidztwem, niezdolnością do pracy czy śmiercią. Dodatkowe opcje wypadkowe pozwalają na kształtowanie zakresu ochrony w zależności od wymagań klienta.

„MetLife na Wypadek” umożliwia również objęcie ochroną wskazanej przez ubezpieczonego osoby, np. męża, żony, partnera, rodzica czy kogoś z grona przyjaciół, co zapewnia 10% zniżki w składce przez cały okres trwania ubezpieczenia. Ponadto, w ramach umowy i bez dodatkowej składki, w lipcu i sierpniu ochroną na wypadek uszkodzenia ciała wskutek NW chronione są dzieci ubezpieczonych mające od 1 do 21 lat.

Nowe ubezpieczenie MetLife zapewnia też ochronę podczas uprawiania sportu (amatorsko lub wyczynowo, ale nie zawodowo). Działa ona podczas treningów, meczów, turniejów czy zawodów. Zakresem ochrony objętych jest 50 dyscyplin sportowych, np. gimnastyka, koszykówka, siatkówka, piłka nożna, narciarstwo, paralotniarstwo, loty szybowcowe lub jazda konna.

Elementem pakietu jest szeroki zakres powypadkowych usług assistance świadczonych przez Mondial Assistance, z których skorzystać może zarówno ubezpieczony, jak i współubezpieczony. Obejmują one m.in. rehabilitację, wypożyczenie lub zakup sprzętu rehabilitacyjnego, konsultacje u lekarzy specjalistów, zabiegi ambulatoryjne, badania, takie jak rtg, usg, tomografia i rezonans, oraz zakup i dostarczenie leków. W ramach pakietu można także skorzystać z infolinii prawnej. Pakiet zapewnia również pomoc bliskim w przypadku śmierci ubezpieczonego lub osoby współubezpieczonej wskutek wypadku – otrzymają oni wtedy pomoc w organizacji pogrzebu wraz z pokryciem jego kosztów.

Dodatkowo „MetLife na Wypadek” zapewnia bonus za kontynuację umowy w postaci wzrostu sum ubezpieczenia z tytułu ryzyk NW. Przez 5 lat, od 1. do 5. rocznicy umowy, sumy ubezpieczenia wzrastają co roku o 10% w stosunku do ich początkowych wartości, przy czym wysokość opłacanej składki pozostaje bez zmian.

– Naszym celem było przygotowanie produktu z kompleksową ochroną od następstw wypadków zarówno w przypadku poważnych, jak i drobnych zdarzeń. Wypadki mogą zdarzyć się wszędzie, a ich konsekwencje bywają różne i najczęściej są przykre dla klienta. W naszym ubezpieczeniu każdy klient może dopasować ochronę do swojego stylu życia i oczekiwań – może dobrać elastycznie zarówno zakres ochrony, jak i wysokości kwot, na jakie potrzebuje tej ochrony – mówi Bożena Trzaska, dyrektor ds. Rozwoju Produktów Ochronnych w MetLife. – Warto też wspomnieć, że proces zawarcia umowy jest prosty, a materiały dla klienta przyjazne i czytelne – dodaje.

Podstawowy zakres ubezpieczenia „MetLife na Wypadek” z ochroną ubezpieczonego w przypadku śmierci, śmierci wskutek wypadku czy uszkodzenia ciała po wypadku można rozszerzyć o 7 umów dodatkowych:

  1. Wsparcie dla Bliskich Współubezpieczonego po Wypadku (NW) – wsparcie finansowe wypłacane bliskim współubezpieczonego w przypadku jego śmierci wskutek wypadku.
  2. Uszkodzenie Ciała Współubezpieczonego po Wypadku (NW) – ochrona w przypadku poważnych, jak również drobnych uszkodzeń ciała. Wypłata świadczenia już za sam fakt uszkodzenia ciała wskutek wypadku.
  3. Trwałe Inwalidztwo po Wypadku (NW) – ochrona dla ubezpieczonego i/lub współubezpieczonego, z wypłatą świadczenia już od 1% inwalidztwa, po zakończonym leczeniu i rehabilitacji.
  4. Świadczenie Miesięczne po Wypadku (NW) – ochrona dla ubezpieczonego i/lub współubezpieczonego, zabezpieczenie na wypadek poważnego, min. 50% trwałego inwalidztwa wskutek wypadku – miesięczna renta wypłacana po zakończeniu leczenia i rehabilitacji przez 10 lat.
  5. Pobyt w Szpitalu po Wypadku (NW) – ochrona dla ubezpieczonego i/lub współubezpieczonego, z wypłatą świadczeń za hospitalizację spowodowaną wypadkiem.
  6. Niezdolność do Pracy po Wypadku (NW) – ochrona dla ubezpieczonego i/lub współubezpieczonego, z wypłatą świadczenia, gdy wypadek uniemożliwia powrót do pracy w przypadku całkowitego lub trwałego inwalidztwa wskutek wypadku.
  7. Wsparcie dla Bliskich po Wypadku Komunikacyjnym (NW) – ochrona dla ubezpieczonego i/lub współubezpieczonego, wsparcie finansowe dla bliskich osoby ubezpieczonej w przypadku jej śmierci w wypadku komunikacyjnym.

(AM, źródło: MetLife)

Warta wkroczyła w drugie stulecie swojej działalności

0
Źródło zdjęcia: Warta

3 września minęło dokładnie sto lat od chwili rozpoczęcia działalności przez Wartę. Przez cały ten okres firma miała duży wpływ na kształt polskiego rynku ubezpieczeń. W kolejny etap wchodzi jako ubezpieczyciel wiodący i nowoczesny – z licznymi praktycznymi rozwiązaniami opartymi na nowych technologiach, a także z najwyższym w swej historii zyskiem netto.

– Bez chwili zawahania mogę stwierdzić, że Warta jest w najlepszym momencie swojej historii i w fantastycznej kondycji. Osiągamy najlepsze wyniki finansowe i sprzedażowe, nasze ubezpieczenia zapewniają ochronę majątku ponad 5 mln klientów, a ponad milion osób ma nasze polisy na życie. To bardzo duża część polskich firm i gospodarstw domowych, która nam zaufała. Jestem dumny z faktu, że ciężka i skuteczna praca całego zespołu Warty i jej partnerów biznesowych, w tym oczywiście pośredników, przynosi takie efekty – mówi Jarosław Parkot, prezes zarządu Warty.

W II RP Warta była jedną z instytucji, która rozwijała ten rynek. W okresie PRL była m.in. polskim „oknem na świat”, obsługując ubezpieczenia związane z żeglugą morską i transportem lotniczym. Przez kolejne lata jako pierwsza na rynku wprowadzała wiele produktów i usług, które obecnie tworzą kanon ubezpieczeń w Polsce.

– Kluczem do osiągnięcia sukcesu na naszym rynku jest przede wszystkim skuteczna realizacja przemyślanej strategii rozwoju, która pozwala w pełni wykorzystać wszystkie elementy dobrze funkcjonującej firmy ubezpieczeniowej. Rozumiemy jak ten biznes działa i czego oczekują od nas klienci. Dlatego oferujemy nowoczesne produkty, profesjonalny poziom sprzedaży i wysokiej jakości obsługę klienta. Te działania realizowane są przez wybitnej klasy zespół, który posiada wiedzę i umiejętności do osiągania zakładanych celów biznesowych. Sukces ostatnich lat to właśnie suma tych wszystkich czynników, kształtujących lidera rynku – dodaje prezes.

W ostatnich latach Warta dużo uwagi poświęciła na wprowadzenie szeregu praktycznych rozwiązań opartych na nowych technologiach, takich jak np. narzędzia do taryfikacji wykorzystujące Big Data czy wspierające obsługę klienta podczas likwidacji szkód w postaci aplikacji mobilnej Warta Mobile. Kolejnym ważnym rozwiązaniem wdrożonym w zeszłym roku jest narzędzie do rozpoznawania mowy oparte na sztucznej inteligencji. Voicebot Warty zajął już stałe miejsce na infolinii Warty, gdzie usprawnia proces zgłaszania szkód. Do dziś ten wirtualny asystent obsłużył już ponad 160 tys. rozmów dotyczących zgłoszenia i statusu szkody. Dzięki temu rozwiązaniu konsultanci Warty mają więcej czasu na dokładniejsze poznanie potrzeb klienta i dopasowanie usług do jego indywidualnych potrzeb.

Wyjątkowe wyniki

W nowe stulecie Warta wchodzi z bardzo dobrymi wynikami finansowymi. W 2019 r. obie spółki ubezpieczeniowe grupy zebrały łącznie ponad 7 mld zł składek, natomiast zysk netto wyniósł niemal 700 mln zł, osiągając najwyższy wynik w historii działalności. Od 2016 r. do chwili obecnej Warta wzmocniła swój udział w rynku o 2 punkty procentowe zarówno w ubezpieczeniach majątkowych, jak i ubezpieczeniach na życie ze składką regularną. Na wysokim poziomie utrzymuje się także jakość obsługi klienta w trakcie likwidacji szkód. Potwierdzeniem tego jest sprawozdanie Rzecznika Finansowego za 2019 r. Warta kolejny rok z rzędu znalazła się na czele zestawienia firm zarówno w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych, jak i majątkowych.

Warta planowała huczne obchody 100-lecia swojej działalności. Przygotowania do świętowania jubileuszu trwały od ponad roku. Z powodu pandemii plany te zostały zweryfikowane, a 10 mln zł, które były zarezerwowane na ten cel, zostały wykorzystane na wsparcie instytucji, które stały w pierwszej linii walki z koronawirusem. 5 mln zł trafiło do 34 szpitali zakaźnych. Drugie 5 mln zł zostało przekazane 53 organizacjom lokalnym działającym na rzecz ograniczenia epidemii.

– W tym trudnym okresie udowodniliśmy, że jesteśmy bardzo elastyczną i efektywną organizacją, która szybko potrafi przystosować się do zmian zachodzących na rynku. Z jednej strony udowodniliśmy, że warto być z Wartą, bo w takich chwilach potrafimy się odpowiednio zachować, wspierając instytucje walczące ze skutkami pandemii, przeznaczając na ten cel 10 mln zł. Z drugie strony czas pandemii pokazał, że nie tylko potrafimy działać w kryzysie, ale również umiemy wychodzić z niego silniejsi. Już teraz widać, że bardzo dobrze radzimy sobie z tym wyzwaniem, podnosząc poziom sprzedaży zarówno w ubezpieczeniach majątkowych, jak i na życie – dodaje Jarosław Parkot.

Osiągnięcia Warty oraz jej plany na przyszłość są również tematem jednego z wiodących tekstów w „Gazecie Ubezpieczeniowej” nr 36 z datą wydawniczą 7 września.

(AM, źródło: Warta)

UNIQA świętuje jubileusz kampanią UNIQAlni

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Gdyby każdy trzydziestolatek żył tak samo, byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy UNIQAlni – przekonuje ubezpieczyciel w najnowszej kampanii. W ten sposób UNIQA Polska świętuje w mediach społecznościowych jubileusz 30 lat od podpisania pierwszej polisy.

Zaczęło się od kilku pokoi w łódzkiej oficynie. Dziś UNIQA w Polsce zatrudnia prawie 900 osób, a jej przypis składki przekracza miliard zł rocznie. Jedno się nie zmieniło – zawsze największą wartością dla firmy byli ludzie i ich różnorodność. I do tego nawiązuje najnowsza kampania marki.

– Nasz najnowszy spot to historia czterech zupełnie innych osób, które właśnie obchodzą swoje 30. urodziny. To analogia do 30-letniej historii naszej firmy. Każdy z nas jest inny, każda historia ukształtowała naszą firmę taką, jaką widzimy dziś, w 30. urodziny. Razem tworzymy jeden zespół, jedną UNIQA. Razem żyjemy lepiej – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i PR UNIQA Polska.

– Poprzez te historie chcieliśmy pokazać, że w wieku 30 lat człowiek może być na różnych etapach życia. Nie ma jednego sposobu na przeżycie urodzin, jak i całego życia. I to jest właśnie piękne. Żyjmy UNIQAlnie, czyli według swoich zasad, potrzeb i poglądów – dodaje Aleksandra Abramczyk, Social Media Specialist Bluerank.

Spot „30-tka – UNIQAlnie” pojawi się na Facebooku oraz YouTube. W czterech filmach zaprezentowane zostaną historie głównych bohaterów. Wszystkie zostały zrealizowane we współpracy z LDZFILM. Za koncept i realizację kampanii odpowiada Bluerank.

(AM, źródło: UNIQA)

Forum Ekonomiczne: PZU Zdrowie o wspieraniu przedsięwzięć sportowych

0
Źródło zdjęcia: PZU Zdrowie

9 września w trakcie XXX Forum Ekonomicznego w Karpaczu odbyła się debata zorganizowana przez Stowarzyszenie Francja-Polska, w której wzięła udział prezes zarządu PZU Zdrowie Anna Janiczek.

W dyskusji na temat „Sport, biznes, dyplomacja: droga na szczyt” omawiano uniwersalne wartości, które prowadzą do sukcesu we wszystkich tych dziedzinach. Prezes Janiczek przybliżyła uczestnikom perspektywę biznesu zdrowotnego, a także podzieliła się przykładami współpracy w ramach CSR i marketingu. 

PZU Zdrowie, jako ogólnopolski operator medyczny, wspiera zdrowy styl życia i przedsięwzięcia sportowe. Jest obecny na imprezach biegowych, takich jak PZU Maraton Warszawski, realizuje program Strefy Zdrowia i posiada placówki, które pomagają wracać do formy wielu sportowcom, m.in. szpital ortopedyczny Centrum Medyczne Gamma w Warszawie.

Jednocześnie, będąc członkiem Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP), PZU Zdrowie współpracuje z zagranicznymi partnerami, wspiera strategię HR firm i dba o zdrowie ich pracowników. 

W panelu prowadzonym przez prezesa Stowarzyszenia Adama Sankowskiego wzięli udział: ambasador Francji w Polsce JE Frédéric Billet, dyrektor generalna CCIFP Monika Constant, poseł do Parlamentu Europejskiego i były piłkarz Tomasz Frankowski oraz utytułowany kolarz i twórca Tour de Pologne Czesław Lang

(AM, źródło: PZU Zdrowie)

Nationale-Nederlanden Dobroczyńcą Roku 2020

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Nationale-Nederlanden zostało nagrodzone w konkursie firm odpowiedzialnych społecznie „Dobroczyńca Roku”. Podczas uroczystej gali firma odebrała dwie nagrody główne – w kategoriach „Zdrowie” za kampanię społeczną Movember oraz „Edukacja” za projekt Uniwersytet Sukcesu.

– Przyznane przez kapitułę konkursową nagrody są dla nas potwierdzeniem, że zaangażowanie w projekty społeczne, które jest częścią naszej strategii, jest zauważalne i doceniane na rynku. Cieszymy się, że wspólnie z naszymi partnerami możemy tworzyć inicjatywy, które pozytywnie wpływają na jakość życia Polaków. Chcemy w dalszym ciągu edukować i zachęcać społeczeństwo do prowadzenia zdrowego stylu życia oraz pomagać tym, którzy są otwarci na zdobywanie nowych umiejętności i rozwijanie kompetencji przyszłości – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy Nationale-Nederlanden

„Dobroczyńca Roku” to największy i najdłużej istniejący w Polsce konkurs firm odpowiedzialnych społecznie organizowany przez Stowarzyszenie Akademii Rozwoju Filantropii. Organizatorzy przedsięwzięcia od ponad 20 lat wyróżniają dobre praktyki przedsiębiorstw. Nagrody w takich kategoriach, jak „Edukacja”, „Ekologia”, „Rozwój Lokalny”, „Zdrowie”, „Pomoc Społeczna”, „Sport” oraz „Fundacja Korporacyjna” przyznawane są za działania prospołeczne, realizowane zarówno przez wielkie korporacje, jak i małe czy średnie przedsiębiorstwa.

(AM, źródło: Nationale-Nederlanden)

Ergo Hestia z tytułem Superbrands 2020

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Ergo Hestia została laureatem nagrody Superbrands 2020 w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Wyróżnienie zostało przyznane przez organizację Superbrands w oparciu o badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 10 tys. respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek.

– Siłę marki Ergo Hestia budujemy konsekwentnie od blisko 30 lat. Na jej rozpoznawalność oraz pozytywną ocenę wśród klientów i partnerów biznesowych przekładają się nie tylko działania marketingowe, ale przede wszystkim spójna i konsekwentnie realizowana strategia biznesowa. Zakłada ona m.in. nieustanne poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych, prokonsumenckich rozwiązań, które budują zaufanie do firmy. Na przestrzeni lat wśród nich znalazły się m.in. narzędzia podnoszące jakość obsługi klientów czy nowoczesne platformy sprzedażowe, takie jak np. iHestia, dzięki którym poziom satysfakcji klientów utrzymuje się na najwyższym poziomie. Ergo Hestia cieszy się wysokim zaufaniem klientów, agentów i brokerów oraz jest utożsamiana przez nich z rzetelnością i wysoką jakością – komentuje Katarzyna Szulc, dyrektor Biura Komunikacji Ergo Hestia.

Badanie Superbrands jest największą w Polsce konsumencką analizą siły i wizerunku marki, w której ocenie poddanych zostaje blisko 2 tys. marek zgrupowanych w 100 kategoriach. W XIV edycji programu tytułem Superbrands 2020 zostały wyróżnione marki w kategoriach: B2C, B2B oraz Business Superbrands 2020.

(AM, źródło: Ergo Hestia)

Sollers Consulting pomógł włoskiej firmie wdrożyć proces automatyzacji testów

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Sollers Consulting wsparło włoską markę ubezpieczeń online ConTe.it w zdefiniowaniu i wdrożeniu kompleksowego procesu automatyzacji testów. Efektem projektu jest przyspieszenie wdrożenia pakietu Guidewire oraz poprawa ogólnej jakości kodu. Projekt obejmował również zastosowanie autorskiego narzędzia BATS w celu zapewnienia stabilnych i niezawodnych testów w całym procesie powstawania oprogramowania.

ConTe.it jest częścią grupy ubezpieczeniowej Admiral Group i specjalizuje się w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Projekt miał na celu skrócenie czasu potrzebnego w cyklu tworzenia aplikacji dzięki jego uproszczeniu oraz podniesieniu pewności i przejrzystości. Przedsięwzięcie składało się z dwóch głównych faz: pierwsza polegała na wdrożeniu procesu i wprowadzeniu autorskiego narzędzia BATS (Business Automation Testing Suite) stworzonego przez Sollers Consulting, które zostało zastosowane dla Guidewire PolicyCenter™, zaś w drugiej fazie – dla Guidewire ClaimCenter™. Wdrożenie procesu automatyzacji testów trwało zaledwie 3,5 miesiąca w każdym z etapów.

– Wraz z ustanowieniem procesu zapewniania jakości, któremu towarzyszyło wdrożenie BATS, ConTe.it zyskało narzędzia i umiejętności, które gwarantują mu niezależność podczas dalszych projektów wdrożeniowych systemów Guidewire, aby zapewnić pomyślną realizację i utrzymanie projektu. Gratulujemy ConTe.it tego wielkiego osiągnięcia – mówi Rafał Durasiewicz, manager Sollers Consulting.

– Naszym celem było zapewnienie szybszego tworzenia oprogramowania i podniesienie jego jakości. Teraz mamy działający proces automatyzacji testów, który jest dopasowany do naszych potrzeb. Współpraca z Sollers Consulting przebiegała bardzo sprawnie. Zespół Sollers skupiał się na osiągnięciu zakładanych wyników oraz zapewnił płynne przekazanie szerokiej wiedzy technicznej naszym mieszanym zespołom, z którymi również bardzo dobrze się integrował. Takie podejście Sollers zagwarantowało lepszą ogólną obsługę naszego biznesu, a w konsekwencji klientów naszej firmy – podsumowuje Paolo De Totero, Chief Information Technology w ConTe.it.

Od samego początku projekt miał na celu ułatwienie przekazania wiedzy ekspertom ConTe.it. Dzięki odpowiedniemu programowi szkoleń ubezpieczyciel po raz pierwszy stworzył własny autonomiczny zespół ds. zapewnienia jakości. Wprowadzony proces automatyzacji testów pozwala na bezpośrednie oszczędności w testowaniu manualnym, stanowiąc jednocześnie inwestycję na przyszłość.

(AM, źródło: Sollers Consulting)

18,340FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie