Paweł Skotnicki na czele polskiego oddziału MDRT

0
983

Paweł Skotnicki, ekspert ubezpieczeniowy i doradca gospodarczy ze Szczecina, został przewodniczącym polskiego oddziału stowarzyszenia MDRT Million Dollar Round Table. Powołanie go na to stanowisko oznacza, że pierwszy raz w historii międzynarodowa organizacja ma oddział w Polsce. MDRT powstało w USA w 1927 roku i zrzesza 1% najlepszych doradców ubezpieczeniowych. – To dla mnie wielkie wyróżnienie – mówi Paweł Skotnicki.

MDRT, czyli Million Dollar Round Table to międzynarodowe stowarzyszenie zrzeszające najlepszych na świecie doradców finansowych i agentów ubezpieczeniowych. Członkostwo w MDRT jest potwierdzeniem wysokich standardów etycznych i profesjonalizmu, a także najwyższych osiągnięć w sprzedaży i obsłudze klienta. Szacuje się, że światowe MDRT zrzesza około 1% najlepszych doradców ubezpieczeniowych. To organizacja opiniotwórcza, networkingowa, organizująca merytoryczne spotkania i konferencje na całym świecie. Teraz będzie mieć swój oddział w Polsce.

– Idea naszej organizacji to promocja profesjonalizmu, dzielenia się wiedzą i doświadczeniem i życzliwości w branży. Jeżeli rośniemy razem, to rynek staje się lepszy dla wszystkich: dla branży i dla naszych klientów. Organizacja ma 100 lat swojej historii w Ameryce, czyli jest starsza niż Oscary. MDRT to wysokie oznaczenie dla branży i często jest nazywane Oscarem ubezpieczeniowym. Mamy w Polsce wielu dobrych doradców z tym certyfikatem, ale nie mieliśmy oficjalnych struktur stowarzyszenia – mówi Paweł Skotnicki.

Starania, by stworzyć polski oddział MDRT, trwały cztery lata. Odbywały się spotkania w Bostonie, Nashville, Miami czy Vancover, by zawiązać polskie struktury. Zgoda została potwierdzona kilka tygodni temu, a od września oficjalnie istnieje polski oddział.

Mamy się czym chwalić, mamy benefity dla rynku ubezpieczeniowego, będziemy działać na rzecz branży, co w efekcie przełoży się na lepsze oferty dla klientów – podkreśla Paweł Skotnicki.

 „Chcemy wzrostu zaufania do doradców ubezpieczeniowych”

MDRT będzie w Polsce aktywna, co będzie oznaczało np. organizację konferencji i eventów branżowych, nagrywanie podcastów, organizację szkoleń czy zabieranie głosu w mediach w najważniejszych dla branży tematach. Zadaniem organizacji będzie tworzenie dobrego wizerunku ubezpieczeń oraz poszerzanie wiedzy członków MDRT.

– Moim celem jest wzrost zaufania społecznego do doradców ubezpieczeniowych. Chcemy stać się zawodem zaufania publicznego. Taki będzie cel naszych pierwszych aktywności. Planuję nawiązanie relacji np. z organizacjami publicznymi czy ministerstwami. Będziemy stawiali na relację i inicjatywy społeczne: branżowe, ale także wychodzące szerzej do społeczeństwa – mówi Paweł Skotnicki. – Nasz rynek jest relatywnie młody, więc kształćmy ludzi na światowym poziomie w zakresie doradztwa ekonomicznego, ubezpieczeniowego i finansowego. Priorytetów mamy wiele, a wszystko będzie w efekcie finalnym działać pozytywnie dla rynku i dla naszej gospodarki, a także dla klientów – przyznaje.

MDRT Polska zamierza poszerzać wiedzę na temat zalet ubezpieczeń oraz angażować się w kampanie społeczne i inicjować pomysły na rzecz zmniejszenia luki ubezpieczeniowej.

(AM, źródło: MDRT Polska)