PKO Ubezpieczenia promuje profilaktykę onkologiczną

0
504

PKO Ubezpieczenia rozpoczęło akcję „Tak dla profilaktyki”, której celem jest przypomnienie o znaczeniu prewencji w zapobieganiu chorób nowotworowych, w tym raka piersi. W ramach przedsięwzięcia doradcy Bankowości Osobistej PKO BP zachęcają klientów do rozmowy o ochronie ubezpieczeniowej, w tym możliwościach, jakie zapewnia ubezpieczenie OnkoPlan. Finansowa cegiełka ze sprzedaży polisy onkologicznej w trakcie trwania akcji zasili konto wybranej placówki medycznej z obszaru onkologii.

– W tym roku ponownie organizujemy akcję „Tak dla profilaktyki”, w której mówimy o istocie prewencji w zapobieganiu chorobom nowotworowym. Uważamy, że stale warto zwracać uwagę na to, co możemy sami zrobić, aby zmniejszyć ryzyko wystąpienia choroby. Dlatego w planie naszej akcji mamy wiele wartościowych punktów. Jednym z nich jest webinar o tematyce onkologicznej, w którym na pytania uczestników będzie odpowiadał lekarz specjalista z Gliwickiego Centrum Onkologii. Dodatkowo w miniony weekend uczestniczyliśmy w biegu kobiet, którego inicjatorem jest Fundacja Zawsze Pier(w)si.   W roli wolontariuszy pracownicy PKO Ubezpieczenia wspierali organizację biegu. Największym zainteresowaniem na naszym stoisku cieszyły się pokazy samobadania piersi na fantomach – mówi Ewa Kapacka, dyrektor Biura Marketingu i PR PKO Ubezpieczenia.

W akcję zaangażowani są także doradcy Bankowości Osobistej PKO BP, którzy zachęcają klientów do rozmowy o ochronie ubezpieczeniowej w ramach OnkoPlanu. Ubezpieczenie to zapewnia wsparcie finansowe oraz pomoc w razie zachorowania na nowotwór, na każdym etapie leczenia. Klienci otrzymują możliwość weryfikacji diagnozy, tzw. drugą opinię medyczną, a także organizację i pokrycie kosztów leczenia za granicą do 1 mln euro w wybranych wariantach ochrony.

– Ta akcja to też dobry moment, aby przypomnieć klientom, że mamy wartościową propozycję ubezpieczenia OnkoPlan. Być może na co dzień nasi klienci nie skupiają się na tym, aby pomyśleć o ochronie z polisy w razie wystąpienia choroby. Dlatego w październiku, który symbolizuje walkę z rakiem piersi, stwarzamy klientom okazję do takiej rozmowy. Akcja z udziałem doradców ma też wymiar pomocowy. Tak jak w ubiegłym roku, od każdej sprzedanej polisy OnkoPlan w trakcie trwania akcji przekażemy cegiełkę finansową dla wybranej placówki medycznej, która działa w obszarze onkologii – dodaje Ewa Kapacka.

Promocję akcji „Tak dla profilaktyki” wspiera kampania informacyjna na ekranach wybranych bankomatów PKO Banku Polskiego i monitorach w placówkach banku, a także w social mediach PKO Ubezpieczenia. W oddziałach banku będą też widoczne różowe wstążki, które symbolizują włączenie się do walki z rakiem piersi.

Akcja potrwa do końca października.

(AM, źródło: PKO Ubezpieczenia)