W ramach rozszerzenia współpracy Rankomat z Vienna Insurance Group w Polsce do oferty mulitporównywarki dołączyły polisy komunikacyjne Compensy. Dla tej ostatniej to kolejny krok w realizacji strategii multikanałowości.
Compensa rozpoczęła swoje działania mające na celu realizację obecności w wielu kanałach dystrybucji w kwietniu 2023 r., wraz z wdrożeniem platformy OMNI oferującej agentom dostęp do oferty wszystkich trzech marek ubezpieczyciela. W skład oferty dostępnej w Rankomat wchodzą OC, AC, NNW oraz assistance drogowe. Polisy można kupić zarówno samodzielnie na stronie rankomat.pl, jak i przy telefonicznym wsparciu jednego z 200 doradców porównywarki.
Compensa jest kolejnym dużym partnerem w portfolio porównywarki. Wcześniej Rankomat rozszerzył ofertę o polisy komunikacyjne PZU.
– Z VIG współpracujemy prawie od samego początku działalności porównywarki Rankomat. Jest to sprawdzony i zaufany partner, który oferuje ochronę ubezpieczeniową o najwyższym standardzie. Dlatego cieszymy się, że możemy zaoferować klientom produkty Compensy. Dzięki temu otrzymają oni dostęp do jeszcze szerszej oferty ochrony ubezpieczeniowej, z której będą mogli wybrać te oferty, której najlepiej odpowiadają ich potrzebom – mówi Łukasz Janda, CPO Rankomat.
– Multikanałowość jest dla nas jedną z kluczowych kwestii, za tym idzie nasza decyzja, aby zaproponować klientom rankomat.pl ubezpieczenia komunikacyjne wszystkich naszych marek. Jako jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń chcemy, by nasze produkty były dostępne dla jak najszerszego grona klientów, zarówno kupujących ubezpieczenia u agentów, jak i tych, którzy preferują zakup polisy w kanałach zdalnych. Zgodnie z naszymi zasadami w każdym z kanałów dystrybucji oferujemy taką samą cenę, tak aby każdy miał równy dostęp do naszej oferty – komentuje Michał Miklewski, dyrektor zarządzający odpowiedzialny za sprzedaż detaliczną Compensy.
(AM, źródło: InnerValue)