Poszerzamy SPECTRUM rozwiązań dla agenta

0
571

Działając od 15 lat na rynku ubezpieczeń, doświadczyliśmy wielu zmian związanych zarówno z samoregulacją branży, jak i zewnętrznymi czynnikami, które kształtowały potrzeby naszych agentów. Aby zapewnić im komfortową oraz wydajną pracę, oferujemy autorski system opracowany i stale rozwijany przez zespół ekspertów SPECTRUM.

W epoce technologii cyfrowej coraz częściej sięgamy po rozwiązania umożliwiające działanie online, jednak innowacyjność narzędzi nie zawsze wiąże się z ich intuicyjną obsługą. Liczba użytecznych aplikacji może przytłoczyć, dlatego w SPECTRUM od początku stawiamy na wszechstronny i zarazem przejrzysty system skrojony na miarę oczekiwań naszego agenta.

Innowacyjne środowisko pracy

SADUS 5.0 to zespół zintegrowanych ze sobą narzędzi. Za pomocą jednego kliknięcia agent zyskuje dostęp do panelu umożliwiającego kompleksową obsługę klienta i doskonałą organizację własnych działań.

Cyfrowe środowisko pracy dostępne z poziomu przeglądarki obejmuje m.in. bazę wiedzy, kalendarz, portfel klientów, zautomatyzowany system rozliczeń, a także inteligentny i wygodny w obsłudze CRM, który ułatwia zarządzanie kontaktami.

Dziś zmiana goni zmianę – świat pędzi, nie oglądając się za siebie. Aby przetrwać, trzeba szybko adaptować się do nowych warunków. Brak elastyczności często oznacza zastój, który obniża szanse na powodzenie. Dlatego trzymamy rękę na pulsie i każdego dnia troszczymy się o nieustanną ewolucję udogodnień dla agentów.

Cyfrowe środowisko pracy w SPECTRUM stale się rozwija w odpowiedzi na potrzeby użytkowników. Już pierwsza wersja SADUS zawierała zaimplementowane narzędzia, które umożliwiały nie tylko wyliczenie składki czy porównanie ofert, ale również wystawienie polisy.

Każdy upgrade systemu wiązał się z kolejną innowacją – tak też wersja 4.0 zyskała wsparcie ze strony aplikacji SADUS mobile. Dostępne w sklepie Google Play oprogramowanie skanuje kody AZTEC umieszczone na rejestracji i w dokumentach pojazdu. W ten sposób agent nie musi manualnie wprowadzać danych do systemu, co znacznie przyspiesza kalkulację oraz wystawienie polisy. Od momentu zeskanowania kodu do wyliczenia składki upływa niespełna minuta.

Ponadto aplikacja umożliwia sprawne przesyłanie zdjęć dokumentów do systemów SPECTRUM i współpracujących ubezpieczycieli – proces ten jest jeszcze prostszy, jeżeli dokument zawiera kod kreskowy lub QR.

SADUS mobile pozwala także na szybkie sprawdzenie ubezpieczenia OC na dowolny pojazd. To jednak nie koniec nowatorskich rozwiązań.

Wszystkie drogi prowadzą do… agenta

Chłodne kalkulacje porównywarek spełniają oczekiwania niektórych klientów, lecz w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych kluczową rolę wciąż odgrywa proaktywny pierwiastek ludzki.

Nawet najdoskonalsze technologie nie są w stanie zastąpić inicjatywy agenta. Jego wiedza i doświadczenie okazują się bezcenne zwłaszcza podczas obsługi klienta ze złożonym problemem wymagającym profesjonalnej porady.

Tradycyjny model samoobsługowej sprzedaży polis wyklucza udział agenta lub ogranicza jego rolę do minimum. Możliwość zakupu ubezpieczenia z poziomu infolinii bądź strony internetowej stanowi alternatywę dla kontaktu z pośrednikiem, która jest atrakcyjna dla części klientów, zwłaszcza w czasie pandemii.

Troszcząc się o podtrzymanie relacji agent – klient, w ramach SADUS 5.0 wprowadziliśmy innowacyjną platformę SPECTRUM ubezpieczenia online.

Kalkulator umożliwia klientowi samodzielne wyliczenie składki i zawarcie polisy komunikacyjnej, zaś system wiąże ją z portfelem agenta za sprawą linku, numeru identyfikacyjnego lub kodu QR.

Widoczny na ekranie kontakt do pośrednika zachęca do zasięgnięcia porady, a w razie jakichkolwiek problemów agent może przejąć i dalej poprowadzić kalkulację z poziomu interfejsu SADUS 5.0.

Agent z perspektywą na SPECTRUM możliwości

Kompleksowy, intuicyjny w obsłudze system usprawnia codzienną pracę agenta, gwarantując mu więcej czasu na to, co najważniejsze – czyli budowanie relacji z klientami, a także samodoskonalenie zawodowe. Dzięki stale rozwijanym kompetencjom nasi współpracownicy oferują coraz szerszy zakres produktów ubezpieczeniowych.

Klientom zainteresowanym samodzielnym zakupem polisy komunikacyjnej udostępniają powiązany z portfelem system samoobsługowy, w każdej chwili służąc pomocą i mając na wyciągnięcie ręki jeszcze bardziej zaawansowane narzędzia.

Zapewniamy naszym agentom całe SPECTRUM innowacyjnych rozwiązań, z których korzystają zarówno oni sami, jak i klienci.

Artur Zajdel
prezes zarządu multiagencji Dom Ubezpieczeniowy Spectrum