Procesy Trasti coraz bardziej ucyfrowione

0
414

Trasti rozszerzyło sieć dystrybucji o portal internetowy. W planach insurtechu jest też udostępnienie botów usprawniających obsługę – podał cashless.pl.

Serwis przypomina, że wcześniej ubezpieczenia insurtechu dostępne były tylko w porównywarkach ubezpieczeń: Mubi, Rankomat i Punkta oraz u agentów. Kalkulacja za pośrednictwem strony internetowej wymaga podania jedynie numeru rejestracyjnego auta i PESEL-u jego posiadacza oraz wskazania preferencji klienta dotyczących ochrony. W odpowiedzi on otrzymuje propozycję kilku wariantów ubezpieczenia, w tym jeden rekomendowany. Ten ostatni jest opracowywany z wykorzystaniem silnika bazującego na mechanizmach sztucznej inteligencji, który uczy się dobierać zakres oferty do typu i specyfiki pojazdu.

Składkę za polisę można uregulować w różny sposób, m.in. na nieoprocentowane raty. Tomasz Kasprzak, współzałożyciel Trasti, przekazał cashless.pl, że po taką opcję sięga ok. 30% klientów. Cały proces zakupu i obsługi polisy odbywa się w pełni cyfrowo. Insurtech planuje również uruchomienie kilku botów. Jeden z nich w trakcie rozmowy pomoże skalkulować składkę i przekieruje do zakupu ubezpieczenia, drugi będzie informować, natomiast trzeci będzie botem konwersacyjnym. Zadaniem opartego na silniku ChatGPT rozwiązania będzie obsługa szerokiego spektrum zapytań klientów i zdobycie wiedzy na podstawie spraw rozwiązywanych przez zespół wsparcia klienta. To umożliwi mu kompetentne odpowiadanie na dowolne wątpliwości klientów.

Więcej:

cashless.pl z 15 maja, Ida Krzemińska-Albrycht „Trasti rozpoczęło sprzedaż przez swoją stronę internetową. Rozkłada składkę na darmowe raty z odroczeniem płatności”

(AM, źródło: cashless.pl)