Prudential wprowadza online’owy dostęp do polisy

0
413

mojePru – taką nazwę nosi serwis zapewniający online’owy dostęp do polisy wprowadzony przez Prudential Polska. Serwis jest dostępny na stronie internetowej prudential.pl oraz pod adresem mojePru.pl. Jego uruchomienie jest kolejnym etapem cyfryzacji w firmie.

mojePru zapewnia klientom dostęp do wszystkich informacji o posiadanym ubezpieczeniu. Ma on możliwość sprawdzić i zweryfikować takie szczegóły, jak okres, na jaki została zawarta umowa, suma ubezpieczenia czy kwota, jaką dostanie na koniec ubezpieczenia. Ponadto klient ma elektroniczny dostęp do dokumentów, takich jak OWU, przewodnik po umowach, harmonogram płatności czy klauzule informacyjne.

Klient może też sprawdzić swoje dane czy kontakt do konsultanta, który przygotowywał polisę, a także stan opłacenia składek – serwis pokaże mu ewentualną zaległość, bez potrzeby kontaktowania się z infolinią. Serwis mojePru jest też dostosowany do urządzeń mobilnych. Prudential zapowiada, że w przyszłości planowane jest wzbogacenie serwisu o kolejne funkcjonalności.

– Z myślą o wygodzie i ułatwieniu życia naszym klientom uruchomiliśmy mojePru – portal umożliwiający dostęp do polis online dostępny na prudential.pl i mojePru.pl. Od dzisiaj klienci Prudential w łatwy i bardzo intuicyjny sposób mają szybki dostęp do swoich wniosków i polis. Serwis mojePru zawiera kluczowe informacje o polisie, a w kolejnych fazach planujemy rozbudowanie serwisu o nowe funkcjonalności. Zachęcam klientów do korzystania z portalu mojePru – mówi Paweł Jakubowski, dyrektor ds. Operacyjnych Prudential Polska.

Uruchomienie serwisu jest kolejnym etapem cyfryzacji w Prudential, która objęła wyposażenie agentów w nowoczesne narzędzia sprzedażowe, a klientom zapewniła szereg ułatwień. Jednocześnie z myślą o planecie ogranicza zużycie papieru.

Artur Makowiecki

news@gu.home.pl