LINK4 rozpoczął nową kampanię przebojowych reklam. Spoty promują Ochronę Zniżki, a także przypominają o pakiecie OC ubezpieczyciela.
– Przebojowa formuła reklamy w nietuzinkowy sposób zachęca do skorzystania z naszej oferty. W tym przypadku znany hit ma silniejsze oddziaływanie niż wiele słów i suchych informacji. Nasze reklamy nie tylko wpadają w ucho, ale jest to też bardzo efektywny format. Kampanie LINK4 były już kilkukrotnie wyróżnione prestiżową nagrodą Effie. Statuetki przyznawane są przez jury złożone z najwybitniejszych ekspertów w branży i honorują rozwiązania marketingowe wyróżniające się efektywnością i wynikami biznesowymi – podkreśla Patrycja Kotecka, członek zarządu LINK4.
Śpiewające reklamy LINK4 to sprawdzony format. Są to covery światowych przebojów z wpadającymi w ucho polskimi tekstami.
– Mamy nadzieję, że zaprezentowane reklamy znów spotkają się z uznaniem naszych klientów – mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej LINK4.
W najnowszej kampanii LINK4 promuje Ochronę Zniżki oraz przypomina o pakiecie OC oferowanym wraz z Programem Pomocy z Samochodem Zastępczym oraz Assistance Opony.
Realizację nowej kampanii powierzono agencji kreatywnej Brasil. Spoty powstały we współpracy z kolektywem reżyserskim Państwo Rodzeństwo. Nowe można oglądać od 9 października. Prezentowane są w telewizji, internecie oraz w mediach społecznościowych.
(AM, źródło: Link4)