Punkt Diagnostyczny Comarch – zdalna opieka w placówce ubezpieczeniowej

0
182

Towarzystwo ubezpieczeniowe, firma zatrudniająca pracowników umysłowych lub fizycznych, urząd, hotel, dom seniora, siłownia czy apteka – dla zastosowania takich innowacyjnych rozwiązań telemedycznych jak Punkt Diagnostyczny Comarch praktycznie nie ma już ograniczeń. Wykonanie badań lekarskich jest szczególnie ważne przed złożeniem polisy ubezpieczeniowej. Punkt Diagnostyczny to również szansa na zadbanie o zdrowie i komfort pracowników.

Poznaj możliwości zdalnej opieki medycznej i przekonaj się, jak może pomóc w rozwoju Twojego biznesu – nawet jeśli nie jesteś związany bezpośrednio z systemem ochrony zdrowia.

Telemedycyna – odpowiedź na współczesne wyzwania opieki zdrowotnej

Wydłużający się czas oczekiwania na konsultację specjalisty, przepełnione placówki, brak personelu, wzrost kosztów leczenia czy niska jakość ogólnodostępnych usług medycznych to tylko niektóre bolączki współczesnej opieki zdrowotnej. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie w tym zakresie w szybkim tempie rozwinęła się telemedycyna – forma zdalnego świadczenia usług medycznych. Eliminuje ona konieczność bezpośredniego kontaktu z lekarzem, jednocześnie oferując szybki i łatwy dostęp do wysokiej jakości usług w sferze zdrowia. W ten trend wpisuje się Punkt Diagnostyczny Comarch, który umożliwia samodzielne wykonanie w dowolnym miejscu i czasie badań podstawowych parametrów życiowych (np. EKG, saturacja krwi, temperatura, masa i skład ciała, ciśnienie tętnicze). Dodatkowo pozwala też na konsultację wyników ze specjalistą przez przeznaczoną do tego platformę.

Co wchodzi w skład Punktu Diagnostycznego?

Punkt Diagnostyczny Comarch składa się z przede wszystkim z urządzeń pomiarowych. W trybie podstawowym są to: pulsoksymetr, waga lub analizator składu ciała, ciśnieniomierz, rejestrator event EKG i termometr, a w rozszerzonym, z asystą pielęgniarki, także glukometr, stetoskop, otoskop oraz 12-odprowadzeniowe EKG. Rozwiązanie dostępne jest w formie stacjonarnej lub mobilnej – ta druga pozwala na łatwy transport dzięki umieszczeniu urządzeń w specjalnej walizce. Ważnym elementem w funkcjonowaniu Punktu Diagnostycznego jest platforma Comarch e-Care – nowoczesne rozwiązanie chmurowe umożliwiające bezpieczne przesyłanie i analizę danych zebranych podczas badania, a także odbywanie zdalnych konsultacji ze specjalistą.

Punkt Diagnostyczny Comarch – dla jakich branż?

Rozwiązanie Comarch może być zastosowane w wielu lokalizacjach, przez które każdego dnia przewija się duża liczba osób – w galeriach handlowych, urzędach, biurowcach, hotelach, sanatoriach i domach opieki, w węzłach komunikacyjnych czy nawet na statkach wycieczkowych. Istnieją jednak branże, które mogą szczególnie skorzystać na implementacji Punktu Diagnostycznego Comarch, a należą do nich m.in.:

  • ubezpieczenia – dzięki możliwości szybkiego zbadania klienta na miejscu, bez angażowania placówek medycznych,
  • transport – dzięki szansie podniesienia bezpieczeństwa i komfortu podróżujących, którzy znajdują się pod stałą opieką,
  • sklepy wielkopowierzchniowe – dzięki potencjałowi uzyskania większej liczby klientów, wśród których popularny jest trend dbania o zdrowie,
  • korporacje – dzięki możliwości uatrakcyjnienia pakietu świadczeń socjalnych dla pracowników,
  • duże firmy produkcyjne – dzięki szansie na obniżenie ryzyka przestoju w produkcji powodowanego problemami zdrowotnymi pracowników.

Najważniejsze zalety Punktu Diagnostycznego Comarch

Z rozwiązania może skorzystać każdy, kto ukończył 18. rok życia i chciałby wykonać podstawowe badania w ramach profilaktyki stanu zdrowia. Dlatego Punkt Diagnostyczny sprawdzi się w przypadku wszystkich pracowników firm z sektorów prywatnego i publicznego, a także większości klientów rozmaitych branż. Szerokie zastosowanie rozwiązania umożliwia maksymalne wykorzystanie jego funkcji w celu rozszerzenia i uatrakcyjnienia własnej oferty dla pacjentów, pracowników lub klientów. W efekcie Punkt Diagnostyczny może stać się mocnym atutem na tle rynkowej konkurencji. Najważniejsze zalety jego implementacji to:

  • większa skuteczność profilaktyki, diagnostyki i leczenia,
  • oszczędność czasu przeznaczonego na konsultacje lekarskie,
  • niższe koszty opieki medycznej,
  • większy komfort pacjentów, pracowników czy klientów,
  • korzyści wizerunkowe.

Wdrożenie takich rozwiązań technologii teleinformatycznych jak Punkt Diagnostyczny Comarch to wielowymiarowe korzyści także dla przedsiębiorstw i instytucji, które na co dzień nie prowadzą działalności związanej z opieką zdrowotną. Promocja zdrowia poprzez ułatwienie dostępu do regularnych badań jest w interesie kadry zarządzającej firmą przemysłową i właścicieli hotelu czy domu seniora. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym oraz innych rozwiązaniach Comarch w zakresie zdalnej opieki medycznej, zajrzyj tutaj.