PZU: Nowa kampania wizerunkowa

0
563

18 listopada wystartowała nowa kampania wizerunkowa PZU zatytułowana „Możesz na nas polegać”. W jej ramach ubezpieczyciel pokazuje, czym dla jego klientów jest obietnica marki i koncentruje się na pracy swoich pracowników.

– W naszej najnowszej kampanii opieramy się mocno na naszej obietnicy marki „Możesz na nas polegać”. Tym razem nie prezentujemy nowoczesnych rozwiązań produktowych i obsługowych, ale koncentrujemy się na pracy naszych pracowników, dzięki którym tę obietnicę możemy dotrzymywać. To oni są filarem naszej firmy i dają klientom pewność, że w każdej sytuacji mogą na nas polegać. Wielokrotnie podkreślaliśmy w komunikacji, że towarzyszymy klientom na każdym etapie ich życia. Już w momencie zakupu naszych produktów pomagamy podejmować odpowiedzialne decyzje, a dzięki naszym doradcom klienci mogą lepiej dbać o swoją przyszłość. To wielkie zobowiązanie – mówi Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU SA i PZU Życie, odpowiedzialna w Grupie PZU m.in. za obszar marketingu.

– Jako wiarygodny partner wspieramy klientów przede wszystkim w ich w trudnych, życiowych sytuacjach.  W spocie przedstawiliśmy wyraziste i konkretne postaci – na przykład pracownika, który niesie pomoc w trakcie nawałnic, empatyczną konsultantkę naszej infolinii czy lekarza z naszej przychodni zdrowotnej. Dla nas człowiek jest najważniejszy. Dlatego PZU to więcej niż ubezpieczenia, to przede wszystkim ludzie, na których można polegać – mówi Anna Janiczek, dyrektor zarządzający PZU ds. marketingu i relacji z klientem.

Spoty (30” i 45”) będą emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, kanałach VoD, a także w mediach społecznościowych (skrócone wersje spotu). W spocie wykorzystano prawdziwy autobus PZU, pełniący funkcję mobilnego biura i mobilnego centrum obsługi szkód. Cześć zdjęć wykonano w placówce PZU Zdrowie w Warszawie. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz intensywna komunikacja wewnętrzna do wszystkich pracowników Grupy PZU. Kampanię wspierać będą również działania w kanałach mediów społecznościowych. 

Spot kampanijny można obejrzeć na YT ubezpieczyciela: https://youtu.be/Y06ND4qH5lQ

Akcja „Możesz na nas polegać” potrwa do końca roku.

Jak podał serwis Wirtualnemedia.pl, w trakcie 9 miesięcy tego roku Grupa PZU przeznaczyła na reklamy 200 mln zł, o 22 mln zł (12%) więcej niż rok wcześniej. W samym trzecim kwartale wydatki reklamowe grupy zwiększyły się w skali roku z 48 do 71 mln zł (+47,9% r/r). Nakłady reklamowe stanowią część innych wydatków administracyjnych Grupy PZU, które zwiększyły się z 2,28 mld zł w pierwszych trzech kwartałach ub.r. do 2,39 mld zł rok później.

(AM, źródło: PZU, Wirtualnemedia.pl)