Rankomat uświadamia ubezpieczeniowo narciarzy

0
638

Rankomat wystartował z kampanią budującą świadomość ubezpieczeniową wśród podróżnych i narciarzy. W jej ramach pojawi się w TV z nowym spotem oraz na niestandardowych nośnikach w kurortach narciarskich i na drogach wyjazdowych z kraju. O tym, że ubezpieczenie pomaga uniknąć kłopotów i jest tanie, przekonuje Hubert Urbański, a także seria poradników na głównej stronie marki, które razem z działaniami w social mediach są częścią strategii marketingu 360º porównywarki.

Z danych Rankomat wynika, że prawie 30% wyjeżdżających w styczniu tego roku za granicę zdecydowało się na wyjazd na narty. Do połowy stycznia głównymi kierunkami narciarzy są Włochy, Austria i Słowacja. Wyjeżdżający do Włoch muszą pamiętać, że tam narciarzy na stokach obowiązuje odpowiednia polisa.

Z kolei w przypadku wyjazdów nastawionych na wypoczynek do połowy stycznia dominują Włochy, Tajlandia i Egipt. Niezależnie od kierunku i celu wyjazdu, warto rozważyć zakres ubezpieczenia, ponieważ sama karta EKUZ może być niewystarczająca. Dlatego Rankomat w najnowszej kampanii zachęca do zakupu polisy podróżnej.

– Widzimy rosnącą świadomość urlopowiczów, szczególnie wśród tych, którzy wyjeżdżają do krajów z wysokimi kosztami leczenia, jak np. USA czy Szwajcaria. Tam podróżni decydują się na pakiety o wyższych sumach kosztów leczenia. Widać to także w naszych badaniach, gdzie tylko 10% Polaków zadeklarowało, że chce oszczędzać na ubezpieczeniach. Zdarzają się przypadki, jak ten na jednym z austriackich stoków, gdzie koszt leczenia złamanej nogi wyniósł ponad 400 tys. zł. Dlatego w najnowszej kampanii chcemy budować świadomość, że przy niewielkich kosztach polisy można w pełni się zabezpieczyć i bezstresowo cieszyć się urlopem. To także dla nas szansa, aby pokazać podróżnym, że dzięki Rankomat wybór optymalnej polisy jest łatwy i szybki – komentuje Dawid Pożoga, CMO Rankomat. 

Nie tylko ubezpieczenia podróżne 

Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy, który skupia się na promocji polis komunikacyjnych, assistance krótkoterminowego czy ubezpieczeń podróżnych. Pojawi się w nim również ambasador marki – Hubert Urbański, który wskazuje, że w kwestii sprytnych zakupów można liczyć na Rankomat.

– Rankomat zaistniał na rynku jako niezależna i wygodna porównywarka ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzisiaj w swojej ofercie mamy już 12 różnych porównywarek, a każda z nich to szansa na obiektywny, szybki i łatwy wybór najlepszego produktu, niezależnie czy będzie to polisa OC, ubezpieczenie podróżne, kredyt, czy oferta GSM – mówi Michał Gołota, Brand Manager Rankomat.

Kampanię przygotował Departament Marketingu & e-commerce Rankomat wraz z agencją Przestrzeń. Kampania będzie prowadzona w TV, internecie oraz w social mediach marki. Spot jest dostępny na kanale YT porównywarki.

(AM, źródło: Rankomat)