Renata Kudła-Rajca na czele Zdalnych Koordynatorów Sprzedaży Leadenhall Insurance

0
1793

Renata Kudła-Rajca dołączyła do Leadenhall Insurance, gdzie pokieruje zespołem Zdalnych Koordynatorów Sprzedaży. Ta komórka odpowiada za wsparcie rozwoju dynamicznie rosnącego kanału agencyjnego – Leadenhall szacuje, że w 2024 roku będzie współpracować z 10 tys. pośrednikami.

Renata Kudła-Rajca będzie pracowała bezpośrednio z Tomaszem Domalewskim – szefem sprzedaży Leadenhall Insurance. Zdalni koordynatorzy wdrażają, szkolą i oferują natychmiastowe wsparcie agentom. Działają równolegle z regionalnymi dyrektorami sprzedaży.

Obecnie Leadenhall współpracuje z ponad 8 tys. pośredników i dynamicznie się rozwija. To m.in. efekt nawiązywania współpracy z coraz większą liczbą multiagencji oraz zwiększania liczby współpracowników u obecnych partnerów.

– Bardzo się cieszę, że dołącza do nas tak doświadczony menedżer. Renata będzie bezpośrednio odpowiedzialna za projekt Zdalnych Koordynatorów Sprzedaży, z którym wiążemy duże nadzieje. Uruchomiliśmy go w lutym 2023 r. i już po kilku miesiącach widzimy, jak świetnie sprawdza się w obszarze aktywizacji i wsparcia pośredników. Planujemy rozwój projektu zarówno poprzez zatrudnienie kolejnych zdalnych menedżerów, ale równolegle prowadzimy prace nad optymalizacją procesów i budujemy synergie z regionalnymi dyrektorami sprzedaży. Hybrydowy model zarządzania siecią, jednocześnie zdalny i terenowy, pozwala nam szybko reagować na potrzeby wszystkich agentów i skuteczniej docierać do nich z informacjami o naszych produktach – podsumowuje Rajmund Rusiecki, prezes zarządu Leadenhall Insurance.

Renata Kudła-Rajca jest absolwentką kierunków finanse i bankowość oraz zarządzanie finansami przedsiębiorstw w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Ma ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe. Przez ostatnich 17 lat była związana z Generali Życie jako menedżer zespołów sprzedażowych.

– Dziękuję zarządowi za zaufanie. Jestem zmotywowana do działania, bo dołączam do firmy, która oferuje agentom naprawdę dużo – zarówno wyróżniające się na rynku produkty, jak i przemyślane rozwiązania technologiczne, które potwierdzają insurtechowe DNA, jakie Leadenhall ma dzięki obecności w Grupie Efinity. Mamy solidne argumenty, żeby odnieść sukces i zrealizować cele, które przed sobą stawiamy – mówi Renata Kudła-Rajca.

(AM, źródło: Brandscope)