Ubezpieczenia medyczne to nasza pasja i specjalność
Rozmowa z Januszem Szulikiem, prezesem INTER Polska
Aleksandra E. Wysocka: – INTER Polska świętuje 30 lat obecności na polskim rynku. Jakie były kluczowe momenty w...
Co KNF sprawdza u dystrybutorów podczas kontroli?
Rozmowa z Krystianem Wierciochem, zastępcą przewodniczącego KNF odpowiedzialnym za sektor ubezpieczeniowy
Aleksandra E. Wysocka: – Do zadań Komisji Nadzoru Finansowego należy między innymi kontrolowanie dystrybutorów...
Co Platforma Benefitowa PZU daje pracodawcom i pracownikom?
Rozmowa z Patrykiem Gołasą, dyrektorem ds. inicjatyw i projektów biznesowych w PZU Życie i dyrektorem ds. raportowania sprzedaży i analiz w PZU Pomoc
Aleksandra E....
Jak boty przeanalizują certyfikaty IDD i opracują raport dla KNF?
Rozmowa z Łukaszem Jędrzejczykiem, CEO EvoBot2
Aleksandra E. Wysocka: – W ostatnich latach ubezpieczyciele coraz częściej wykorzystują voiceboty. W jakich miejscach organizacji mają one największe...
Vienna Life chce najszybciej na rynku pozyskiwać nowy biznes
Rozmowa z Tomaszem Borowskim, prezesem zarządu Vienna Life TUnŻ SA Vienna Insurance Group
Aleksandra E. Wysocka: – Rynek ubezpieczeń życiowych w Polsce przeszedł w ostatnim...
PZU Na Życie Plus to zdrowie i życie na jednej umowie
Rozmowa z Gabrielą Urbańską, koordynatorką ds. zarządzania projektami i wdrożeniami w PZU Życie
Aleksandra E. Wysocka: – W lipcu 2022 r. w ofercie PZU Życie...
Dla NAU stabilność i innowacja to codzienność
Rozmowa z Dorotą Winiarz, dyrektorką ds. sprzedaży i rozwoju sieci w NAU SA
Aleksandra E. Wysocka: – NAU jest już na rynku ponad 20 lat....
Dla kogo jest prywatne ubezpieczenie szpitalne?
Rozmowa z Małgorzatą Popławską-Wieczorek, dyrektor sprzedaży brokerskiej w Grupie LUX MED
Aleksandra E. Wysocka: – Wszyscy przedsiębiorcy odczuwają wzrost składek na ubezpieczenie zdrowotne, a Wy...
Societe Generale Insurance to nie tylko bancassurance, ale też affinity
Rozmowa z Małgorzatą Aleksandrowicz-Szmulikowską, dyrektorką ds. rozwoju biznesu w Societe Generale Insurance w Polsce
Aleksandra E. Wysocka: – Jaka jest Strategia Societe Generale Insurance na...
Rozpoznawalna marka jest obecna online i odpowiedzialna społecznie
Firmy w działaniach marketingowych muszą uwzględniać aktualne trendy, co jest niełatwym zadaniem ze względu na tempo zmian. Starają się szybko reagować na bieżące zjawiska,...