Rozmowa tygodnia - Strona 11 z 23 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Ubezpieczenia medyczne to nasza pasja i specjalność

Rozmowa z Januszem Szulikiem, prezesem INTER Polska Aleksandra E. Wysocka: – INTER Polska świętuje 30 lat obecności na polskim rynku. Jakie były kluczowe momenty w...

Co KNF sprawdza u dystrybutorów podczas kontroli?

Rozmowa z Krystianem Wierciochem, zastępcą przewodniczącego KNF odpowiedzialnym za sektor ubezpieczeniowy Aleksandra E. Wysocka: – Do zadań Komisji Nadzoru Finansowego należy między innymi kontrolowanie dystrybutorów...

Co Platforma Benefitowa PZU daje pracodawcom i pracownikom?

Rozmowa z Patrykiem Gołasą, dyrektorem ds. inicjatyw i projektów biznesowych w PZU Życie i dyrektorem ds. raportowania sprzedaży i analiz w PZU Pomoc Aleksandra E....

Jak boty przeanalizują certyfikaty IDD i opracują raport dla KNF?

Rozmowa z Łukaszem Jędrzejczykiem, CEO EvoBot2 Aleksandra E. Wysocka: – W ostatnich latach ubezpieczyciele coraz częściej wykorzystują voiceboty. W jakich miejscach organizacji mają one największe...

Vienna Life chce najszybciej na rynku pozyskiwać nowy biznes

Rozmowa z Tomaszem Borowskim, prezesem zarządu Vienna Life TUnŻ SA Vienna Insurance Group Aleksandra E. Wysocka: – Rynek ubezpieczeń życiowych w Polsce przeszedł w ostatnim...

PZU Na Życie Plus to zdrowie i życie na jednej umowie

Rozmowa z Gabrielą Urbańską, koordynatorką ds. zarządzania projektami i wdrożeniami w PZU Życie Aleksandra E. Wysocka: – W lipcu 2022 r. w ofercie PZU Życie...

Dla NAU stabilność i innowacja to codzienność

Rozmowa z Dorotą Winiarz, dyrektorką ds. sprzedaży i rozwoju sieci w NAU SA Aleksandra E. Wysocka: – NAU jest już na rynku ponad 20 lat....

Dla kogo jest prywatne ubezpieczenie szpitalne?

Rozmowa z Małgorzatą Popławską-Wieczorek, dyrektor sprzedaży brokerskiej w Grupie LUX MED Aleksandra E. Wysocka: – Wszyscy przedsiębiorcy odczuwają wzrost składek na ubezpieczenie zdrowotne, a Wy...

Societe Generale Insurance to nie tylko bancassurance, ale też affinity

Rozmowa z Małgorzatą Aleksandrowicz-Szmulikowską, dyrektorką ds. rozwoju biznesu w Societe Generale Insurance w Polsce Aleksandra E. Wysocka: – Jaka jest Strategia Societe Generale Insurance na...

Rozpoznawalna marka jest obecna online i odpowiedzialna społecznie

Firmy w działaniach marketingowych muszą uwzględniać aktualne trendy, co jest niełatwym zadaniem ze względu na tempo zmian. Starają się szybko reagować na bieżące zjawiska,...
18,101FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie