Kompleksowa elektryfikacja flot z PZU iFlota EV
Rozmowa z Piotrem Ratajskim, menedżerem projektu PZU iFlota oraz kierownikiem Zespołu Rozwoju i Utrzymania Aplikacji Biznesowych w Pionie Klienta Korporacyjnego PZU SA
Aleksandra E. Wysocka:...
Generalnie agenci mogą na nas liczyć
Rozmowa z Rogerem Hodgkissem, członkiem zarządu Generali Polska
Aleksandra E. Wysocka: – Notujemy rosnącą liczbę zakażeń i wszystko wskazuje na to, że przed nami drugi...
Ubezpieczenia komplementarne odpowiedzią na potrzeby Polaków w zakresie ochrony zdrowia
Rozmowa z Piotrem Kardą, współzałożycielem i CEO Laven SA
Aleksandra E. Wysocka: – Od ostatniego roku Polacy myślą o zdrowiu swoim i bliskich częściej niż...
Składka wraca – rekordowe zwroty dla ubezpieczonych w TUW PZUW
Rozmowa z Rafałem Kilińskim, prezesem TUW PZUW
Aleksandra E. Wysocka: – W ubezpieczeniach wzajemnych jest tak, że czasem składkę się zwraca, a czasem się do...
Unilink jest silny siłą swoich partnerów i agentów
Rozmowa z Igorem Rusinowskim, prezesem Unilink
Aleksandra
E. Wysocka: – Gratuluję nagrody Multiagencja Roku 2019!
Igor
Rusinowski: – Dziękuję redakcji „Gazety Ubezpieczeniowej” za to
wspaniałe wyróżnienie, które potwierdza, że...
Badania profilaktyczne powinny być jak mycie zębów
Rozmowa z Andrzejem Jaworskim, prezesem zarządu PZU Zdrowie
Aleksandra E. Wysocka: – Jak rozwija się sieć placówek medycznych PZU Zdrowie?
Andrzej Jaworski: – Mamy w tej...
Ubezpieczenia to branża stworzona do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
Trzy pytania do Manlio Lostuzziego, dyrektora regionalnego na Europę Środkowo-Wschodnią w Grupie Generali
Aleksandra E. Wysocka: – Jakie jest miejsce Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) w strategii...
PZU Zdrowie stawia na profilaktykę, własne placówki i medtechy
Rozmowa z Andrzejem Jaworskim, prezesem zarządu PZU Zdrowie SA
Aleksandra E. Wysocka: – Na początek chciałabym zapytać, w jakim duchu podsumowuje Pan 2022 r. w...
Dla naszych agentów jesteśmy tarczą antykryzysową
Rozmowa z Arturem Zajdlem, prezesem Zarządu Domu Ubezpieczeniowego Spectrum
Aleksandra E. Wysocka: – Dom Ubezpieczeniowy Spectrum już 15 lat pracuje na rynku multiagencyjnym. Skąd w...
Marketing ubezpieczeń musi być nowoczesny
Rozmowa z Patrycją Kotecką, członkiem zarządu i dyrektor marketingu LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – Czy ubezpieczenia to nadal jedna z bardziej oldschoolowych marketingowo branż? Czy...