Generalnie agenci mogą na nas liczyć
Rozmowa z Rogerem Hodgkissem, członkiem zarządu Generali Polska
Aleksandra E. Wysocka: – Notujemy rosnącą liczbę zakażeń i wszystko wskazuje na to, że przed nami drugi...
Pozyskujemy klientów nawet w ekstremalnych warunkach
Rozmowa z Adamem Malinowskim, wiceprezesem SIGNAL IDUNA, oraz Wojciechem Solińskim, dyrektorem Biura Sprzedaży Ubezpieczeń SIGNAL IDUNA
Aleksandra E. Wysocka: – Za nami wyjątkowe półrocze dla...
Dla naszych agentów jesteśmy tarczą antykryzysową
Rozmowa z Arturem Zajdlem, prezesem Zarządu Domu Ubezpieczeniowego Spectrum
Aleksandra E. Wysocka: – Dom Ubezpieczeniowy Spectrum już 15 lat pracuje na rynku multiagencyjnym. Skąd w...
Składka wraca – rekordowe zwroty dla ubezpieczonych w TUW PZUW
Rozmowa z Rafałem Kilińskim, prezesem TUW PZUW
Aleksandra E. Wysocka: – W ubezpieczeniach wzajemnych jest tak, że czasem składkę się zwraca, a czasem się do...
Przesuwamy środek ciężkości
Rozmowa z Martą Damm-Świerkocką, nową członkinią zarządu PFR Portal PPK
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Od października 2024 r. pełni Pani funkcję członkini zarządu w PFR...
Marketing ubezpieczeń musi być nowoczesny
Rozmowa z Patrycją Kotecką, członkiem zarządu i dyrektor marketingu LINK4
Aleksandra E. Wysocka: – Czy ubezpieczenia to nadal jedna z bardziej oldschoolowych marketingowo branż? Czy...
Badania profilaktyczne powinny być jak mycie zębów
Rozmowa z Andrzejem Jaworskim, prezesem zarządu PZU Zdrowie
Aleksandra E. Wysocka: – Jak rozwija się sieć placówek medycznych PZU Zdrowie?
Andrzej Jaworski: – Mamy w tej...
Żeby budować silną markę, trzeba być wszędzie
Rozmowa z Mariuszem Skoczkiem, dyrektorem zarządzającym Pionu Sprzedaży Bezpośredniej, i Agnieszką Durst-Wilczyńską, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką UNIQA
Aleksandra E. Wysocka: – Fuzja UNIQA i AXA...
Już po raz piąty ruszamy na Bezpieczną Autostradę
Rozmowa z Karoliną Tworzydło, dyrektorką Departamentu Strategii Marketingowej i Komunikacji Compensy
Aleksandra E. Wysocka: – Jeśli chodzi o bezpieczeństwo na polskich drogach, wydaje się, że...
Fuzja to nie tylko biznes, ale też emocje
Rozmowa z Justyną Dymek, członkinią zarządu ds. integracji, i Aleksandrą Gorbacz-Andruk, dyrektorką ds. doświadczeń klientów Nationale-Nederlanden
Aleksandra E. Wysocka: – Rok 2023 to czas integracji...