Generatywna sztuczna inteligencja zmieni świat ubezpieczeń
Rozmowa z Marcinem Warszewskim z Deloitte, liderem usług dla sektora ubezpieczeniowego w Polsce
Aleksandra E. Wysocka: – Za nami pierwsza edycja konferencji „Ubezpieczenia, Sprzedaż, Innowacje,...
W budowaniu wizerunku online liczy się własny styl i konsekwencja
Rozmowa z Joanną Chylewską, agentką ubezpieczeniową i organizatorką konferencji Cyfrowy Agent
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Właśnie zakończyła się pierwsza edycja konferencji Cyfrowy Agent, której była...
Zawsze gotowi do pomocy
Mariusz Wichtowski, prezes zarządu PBUK, rozmawia z Hanną Karczewską-Czysz, byłą wiceprezeską Biura, oraz Andrzejem Geislerem, byłym wiceprezesem TUiR WARTA SA.
Mariusz Wichtowski: – W tym...
Ubezpieczenia MŚP na czas kryzysu
Rozmowa z Adamem Dwuleckim, prezesem zarządu Wiener TU SA Vienna Insurance Group
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Jak obecnie wygląda sytuacja małych i średnich firm w...
Synergia człowieka, technologii oraz silnej marki własnej
Rozmowa z Jackiem Bylińskim, prezesem zarządu CUK Ubezpieczenia
Aleksandra E. Wysocka: – Jak by Pan podsumował ten rok w CUK Ubezpieczenia? Co osiągnęliście, a co...
Chciałbym, żeby klient, który raz wybrał Generali, wybierał nas już zawsze
Rozmowa z Maciejem Fedyną, prezesem Generali Polska
Aleksandra E. Wysocka: – Gratuluję nominacji! Został Pan wybrany liderem w ciekawych czasach – gdy nic nie jest...
PZU ubezpieczy instalacje fotowoltaiczne i elektrownie wiatrowe
Na pytania redaktor naczelnej „Gazety Ubezpieczeniowej” odpowiadają Jakub Sajkowski, dyrektor zarządzający ds. klienta korporacyjnego w Pionie Klienta Korporacyjnego PZU, i Piotr Nettik, dyrektor ds....
Budujmy odporność na zagrożenia wojenne, hybrydowe i terrorystyczne
Rozmowa z mjr. rez. dr. hab. inż. Jarosławem Stelmachem z Safety Project
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Czy infrastruktura krytyczna w Polsce jest bezpieczna?
Jarosław Stelmach: –...
Fuzja to nie tylko biznes, ale też emocje
Rozmowa z Justyną Dymek, członkinią zarządu ds. integracji, i Aleksandrą Gorbacz-Andruk, dyrektorką ds. doświadczeń klientów Nationale-Nederlanden
Aleksandra E. Wysocka: – Rok 2023 to czas integracji...
Pozyskujemy klientów nawet w ekstremalnych warunkach
Rozmowa z Adamem Malinowskim, wiceprezesem SIGNAL IDUNA, oraz Wojciechem Solińskim, dyrektorem Biura Sprzedaży Ubezpieczeń SIGNAL IDUNA
Aleksandra E. Wysocka: – Za nami wyjątkowe półrocze dla...