Rozmowa tygodnia - Strona 8 z 18 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Rozpoznawalna marka jest obecna online i odpowiedzialna społecznie

Firmy w działaniach marketingowych muszą uwzględniać aktualne trendy, co jest niełatwym zadaniem ze względu na tempo zmian. Starają się szybko reagować na bieżące zjawiska,...

Chcemy być w ścisłej czołówce ubezpieczycieli, z którymi pośrednicy współpracują najchętniej

Rozmowa z Adamem Moczydłowskim, dyrektorem zarządzającym Pionu Sprzedaży – Sieć Franczyzowa i Sieci Partnerskie w UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – Znamy się biznesowo od wielu...

Agencie, wynajmij sobie technologię!

Rozmowa z Andrzejem Szymańskim, Chief Product Officerem w Insly Aleksandra E. Wysocka: – Insly działa na kilku europejskich rynkach. Jak się prezentuje Polska na tle...

25 lat analityki danych w ubezpieczeniach

Rozmowa z Markiem Wilczewskim, dyrektorem Biura Zarządzania Informacją Grupy PZU Aleksandra E. Wysocka: – Od samego początku swojej kariery pracuje Pan w świecie danych. Jakie...

Podróż ubezpieczyciela do chmury nie musi boleć

Rozmowa ze Sławomirem Lubakiem, partnerem i liderem obszaru inżynierii usług chmurowych (Cloud Engineering) w Deloitte Aleksandra E. Wysocka: – Chmura obliczeniowa powoli staje się oczywistością...

Sieć własna to nasza wizytówka i powód do dumy

Rozmowa z Arturem Barszczem, dyrektorem Departamentu Własnych Sieci Sprzedaży w UNIQA Polska Aleksandra E. Wysocka: – Jak UNIQA widzi miejsce agentów wyłącznych w swojej sieci...

Jakich ubezpieczeń na życie potrzebują Polacy?

Rozmowa z Joanną Walczuk, dyrektorką ds. produktów Nationale-Nederlanden Aleksandra E. Wysocka: – Ubezpieczenia na życie to dość tradycyjny produkt, który ma zrozumiałe zasady. Czy możliwe...

Global Medical Assistance – niezależny program pomocy medycznej

Rozmowa z Michałem Makarczykiem, prezesem Global Assistance Polska Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Dużo się mówi ostatnio o Global Medical Assistance – nietypowym produkcie w kategorii...

UNIQA stabilnym partnerem dla klientów korporacyjnych, także w trudnych czasach

Rozmowa z Tomaszem Szarkiem, dyrektorem zarządzającym Pionu Klienta Korporacyjnego i Rozwoju Biznesu w UNIQA Aleksandra E. Wysocka: – Jak minął 2021 rok w biznesie korporacyjnym...

Kluczowe wnioski z Insurtech Insights

Rozmowa z Adamem Pasternakiem-Winiarskim, dyrektorem w dziale usług aktuarialnych i ubezpieczeniowych Deloitte Aleksandra E. Wysocka: – W Londynie niedawno odbyła się konferencja InsurtechInsights, która zgromadziła...
17,644FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie