Poprawianie doświadczeń klienta nigdy się nie kończy
Rozmowa z Aleksandrą Agatowską, prezes PZU Życie
Aleksandra E. Wysocka: – PZU opublikował kolejny raport przyglądający się doświadczeniom klientów. Jakie kluczowe wnioski z niego płyną?
Aleksandra...
Bo OVB to ludzie…
Rozmowa z Arturem Kijonką, prezesem zarządu OVB Polska i Człowiekiem Roku Ubezpieczeń 2022
Aleksandra E. Wysocka: – Gratuluję tytułu Człowiek Roku Ubezpieczeń. Czym jest dla...
Synergia człowieka, technologii oraz silnej marki własnej
Rozmowa z Jackiem Bylińskim, prezesem zarządu CUK Ubezpieczenia
Aleksandra E. Wysocka: – Jak by Pan podsumował ten rok w CUK Ubezpieczenia? Co osiągnęliście, a co...
Hiperautomatyzacja kluczowym trendem
Rozmowa z Jackiem Szymańskim, wiceprezesem zarządu Atena Usługi Informatyczne i Finansowe SA
Aleksandra E. Wysocka: – W jaki sposób ostatnie pandemiczne miesiące wpłynęły na działalność...
Pozyskujemy klientów nawet w ekstremalnych warunkach
Rozmowa z Adamem Malinowskim, wiceprezesem SIGNAL IDUNA, oraz Wojciechem Solińskim, dyrektorem Biura Sprzedaży Ubezpieczeń SIGNAL IDUNA
Aleksandra E. Wysocka: – Za nami wyjątkowe półrocze dla...
Jakich ubezpieczeń na życie potrzebują Polacy?
Rozmowa z Joanną Walczuk, dyrektorką ds. produktów Nationale-Nederlanden
Aleksandra E. Wysocka: – Ubezpieczenia na życie to dość tradycyjny produkt, który ma zrozumiałe zasady. Czy możliwe...
Technologie dla Ubezpieczeń 4.0
Rozmowa z Pawłem Jakubikiem, dyrektorem ds. transformacji cyfrowej w chmurze w Microsoft i członkiem zarządu Microsoft Polska
Aleksandra E. Wysocka: – Microsoft jest dostawcą technologii...
Co Platforma Benefitowa PZU daje pracodawcom i pracownikom?
Rozmowa z Patrykiem Gołasą, dyrektorem ds. inicjatyw i projektów biznesowych w PZU Życie i dyrektorem ds. raportowania sprzedaży i analiz w PZU Pomoc
Aleksandra E....
Składka wraca – rekordowe zwroty dla ubezpieczonych w TUW PZUW
Rozmowa z Rafałem Kilińskim, prezesem TUW PZUW
Aleksandra E. Wysocka: – W ubezpieczeniach wzajemnych jest tak, że czasem składkę się zwraca, a czasem się do...
Oczekiwania klientów rosną i będą rosły
Rozmowa z Aleksandrą Agatowską, prezes PZU Życie
Aleksandra E. Wysocka: – PZU opublikował ostatnio raport dotyczący doświadczenia klienta zatytułowany „CX. Trwała przyjaźń z klientem”. Tymczasem...