Startuje nowa kampania Allianz

0
401

2 lipca, tuż po połączeniu z Avivą, Allianz Polska ruszył z nową kampanią marki w internecie. Kampania pokazuje, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą.

– Dawać ludziom pewność jutra – takie jest przesłanie naszej marki. Solidne fundamenty i dobre przygotowanie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa. Wspieramy naszych klientów w osiąganiu tego celu poprzez ubezpieczenia i zarządzanie aktywami. Zwiększamy skalę naszej działalności w Polsce, a więc także naszą odpowiedzialność za przyszłość polskich klientów. Poprzez tę kampanię chcemy dodać ludziom optymizmu w niepewnych czasach, a także odświeżyć naszą markę – powiedział Matthias Baltin, prezes Allianz Polska. 

Kampania pokazuje zwykłych ludzi oraz sportowców, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim. Potrwa do końca lipca.

Globalna kampania prowadzona w ponad 60 krajach powstała we współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam. Będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych.

Link do spotu:

Aviva plc podpisała umowę sprzedaży swojego polskiego biznesu Allianzowi pod koniec marca 2021 roku. Niemiecki ubezpieczyciel zapłacił za aktywa w Polsce 2,5 mld euro. W ramach transakcji Allianz nabył oba towarzystwa ubezpieczeń Avivy w Polsce, a także działalności w zakresie funduszy emerytalnych i zarządzania aktywami. Dodatkowo kupi po 51% udziałów w spółkach joint venture bancassurance Santander Aviva. 4 listopada ubiegłego roku Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na przeprowadzenie tej transakcji. Fuzja obu ubezpieczycieli nastąpiła 1 lipca 2022 r. Od 2 lipca spółki działają pod marką Allianz.

W wyniku przejęcia Avivy w Polsce niemiecki zakład stał się drugą co do wielkości pod względem zysku operacyjnego firmą ubezpieczeniową Europy Środkowo-Wschodniej. Pod względem łącznej wartości składki przypisanej brutto Allianz jest w Polsce piątym co do wielkości ubezpieczycielem, awansując na drugie miejsce w sektorze życiowym.

(AM, źródło: Allianz)