„Rozmowy bez Asekuracji”: TOP3 podcastów w kwietniu 2022

0
552

Spośród wyemitowanych w kwietniu podcastów z cyklu „Rozmowy bez Asekuracji” największą popularnością cieszyły się odcinki poświęcone marketingowi hybrydowemu w ubezpieczeniach, nowej odsłonie ubezpieczenia Compensy oraz insurtechom, które mają duży wpływ na transformację branży ubezpieczeniowej.

Liderem słuchalności był odcinek nr 181, zatytułowany „Co ubezpieczycielom daje marketing hybrydowy?”. Podczas programu jego goście: Marta Prus-Wójciuk, Bogdan Taranta i Jolanta Kozłowska z SAS wyjaśniali m.in., czego ubezpieczyciele oczekują od narzędzi wspierających zarządzanie relacjami z klientem i w jaki sposób można łączyć dane historyczne ze śledzeniem zachowań klientów w czasie rzeczywistym. Eksperci opisali też, w jaki sposób zastosowanie marketingu hybrydowego wpłynęło na biznes ERGO w Niemczech i duńskiego ubezpieczyciela Top Denmark.

Drugie miejsce w tym zestawieniu zajął odcinek nr 180, pod tytułem „Compensa Rodzina w nowej odsłonie”. Uczestniczący w programie Andrzej Paduszyński z Compensy przedstawił szczegóły zmian, jakie jego firma wprowadziła w tytułowym ubezpieczeniu. Dodatkowo ekspert ujawnił, jaki odsetek klientów Compensy wybiera wariant all risk oraz jakie szkody dotyczące domów i mieszkań zgłaszane były najczęściej w tym roku.

Trzecia lokata przypadła odcinkowi nr 182 zatytułowanemu „Te insurtechy zmieniają ubezpieczenia”. W programie wziął udział Adam Pasternak-Winiarski z Deloitte, który pokazał na przykładach, w jaki sposób technologia pozwala objąć ochroną ryzyka trudno ubezpieczalne, a także podzielił się swoją opinią na temat tego, co najczęściej przeszkadza w skutecznej współpracy między ubezpieczycielem a insurtechem. Ekspert wskazał też, które insurtechy warto obserwować.

(AM)