Po sukcesie programu pilotażowego przeprowadzonego w 2022 roku Superpolisa Ubezpieczenia oficjalnie zainaugurowała I edycję Uniwersytetu SuperAgenta. Cykl szkoleń zapewni pośrednikom wzmocnienie ich kompetencji sprzedażowych oraz tzw. miękkich umiejętności. Spotkania w ramach USA odbywać się będą zgodnie z sugestiami i oczekiwaniami uczestników. Ze względu na ogromne zainteresowanie Uniwersytetem ich liczba została dwukrotnie zwiększona.
– Mam zaszczyt współpracować z wami od wielu lat, a dzisiaj was przywitać i otworzyć oficjalnie Uniwersytet SuperAgenta. Obchodzimy w tym roku jubileusz dziesięciolecia Superpolisy, co jeszcze bardziej podkreśla wyjątkowość naszego spotkania. Sam USA różni się od innych szkoleń: to jest podróż przez obszary dotykające sprzedaży, ale też rozwoju osobistego. Czekają was zajęcia z osobami merytorycznymi, z osobami, które mają kompetencje w zakresie social mediów, prezentacji, sprzedaży i komunikacji – powiedział Jakub Nowiński, prezes Superpolisy Ubezpieczenia, podczas spotkania inauguracyjnego. – Chcemy wspierać was w tworzeniu własnej marki, marki profesjonalnego doradcy oraz dać wam nie tylko technologiczne narzędzia pracy, ale również kompetencje, dzięki którym będziecie chcieli z nami budować i rozwijać swoje firmy i mieli poczucie, że było warto. Siła i moc naszych agentów pozwala nam wspólnie, jako grupie, być silniejszym i mocniejszym na rynku. Zawód doradcy ubezpieczeniowego jest na tyle wyjątkowy, że nawet technologia AI was nie wyręczy, ani nie zastąpi. To wy wiecie, jak zrozumieć klienta i nawiązać z nim nić porozumienia, a projekt USA daje możliwość nabycia kompetencji, które stawiają was w czołówce doradców ubezpieczeniowych – dodał.
Szerokie spektrum szkoleń
Autorski program, przygotowany przez Dział Szkoleń, to cykl spotkań, w którego skład wchodzą moduły z zajęć ze wzmocnienia technik komunikacji, z rozwoju biznesu poprzez rzeczywistość wirtualną, z budowania bazy klientów oraz tworzenia osobistej marki i budowania własnego wizerunku jako profesjonalnego doradcy. Założeniem programu jest ułożenie i uporządkowanie wszystkich niezbędnych obszarów kompetencji zdobywanych dotychczas oraz ich dalszy rozwój. Warto podkreślić, że uczestnicy USA to osoby, które już wcześniej brały udział w innych wydarzeniach szkoleniowych Superpolisy, takich jak Akademia SuperAgenta.
– Chcemy wyróżniać się innowacjami i być prekursorem trendów szkoleniowych. Kompetencje doradców Superpolisy traktujemy jako istotny czynnik rozwoju całej organizacji i w to chcemy inwestować. Grupę szkoleniowców dobraliśmy z ogromną starannością i kluczowe dla nas było to, aby byli to praktycy, najlepsi w swoich dziedzinach. Udało się i jesteśmy z tego bardzo dumni – dodała Aleksandra Ślusarska, kierowniczka Działu Szkoleń Grupy Superpolisa.
Grupa Superpolisa już od kilku lat skupia się na rozwoju i wsparciu agentów. Działania szkoleniowe prowadzone są w taki sposób, aby agent w każdym momencie swojego rozwoju znalazł projekt dopasowany do jego oczekiwań.
Artur Makowiecki
news@gu.com.pl