Przewoźnicy kolejowi coraz lepiej chronieni
W ubiegłym roku niemal 63% przewoźników kolejowych ubezpieczyło się w ramach OC lub gwarancji ubezpieczeniowej na kwotę wyższą niż wymagana. To o 10 punktów...
„Rozmowy bez Asekuracji”: TOP3 podcastów w październiku 2023
W ubiegłym miesiącu uwagę słuchaczy podcastów z cyklu „Rozmowy bez Asekuracji” przyciągnęły odcinki na temat teraźniejszości i przyszłości profesji agenta ubezpieczeniowego, ubezpieczeń NNW szkolnych...
Ubezpieczenie jednym z najbardziej pożądanych benefitów pracowniczych
Przyszłość ubezpieczeń to dalsze rozwijanie indywidualizacji. Katalog potrzeb będzie się rozrastał, będziemy zabezpieczać inne niż dziś obszary życia – przekonywał Michał Płaczkiewicz z Unum...
TUZ Ubezpieczenia: Jesień i zima to sezon na liczne zgłoszenia w ramach assistance samochodowego
W grudniu wezwań z assistance samochodowego jest o 20% więcej niż w miesiącu, kiedy jest ich najmniej, czyli w marcu. Do najczęściej zgłaszanych kłopotów...
Nationale-Nederlanden: Polacy gotowi na starość
Z raportu Nationale-Nederlanden „Długie jutro” wynika, że 85% badanych z Polski prowadzi życie warte przeżycia, a w przypadku 73% jest ono pełne sensu i...
Umrzeć w przewidzianym terminie
Choroby układu krążenia to jedna z naszych narodowych specjalności i bynajmniej nie jest to żaden powód do dumy. Statystycznie każdego roku dotykają one mniej...
PIU: Jak edukować finansowo dzieci i młodzież?
Marta Wereska, ekspertka Polskiej Izby Ubezpieczeń, we wpisie na blogu PIU wskazuje, jak powinna wyglądać edukacja finansowa dzieci i młodzieży i dlaczego jest to...
Nationale-Nederlanden wspiera Dzień na U
W piątej już odsłonie kampanii „Dzień na U” Stańczyk opuszcza Muzeum Narodowe i udaje się na badania profilaktyczne, dając tym samym przykład mężczyznom. Inicjatorem...
Ubezpieczycielu, nie daj się oszukać na osuszaniu
Likwidacja szkody w zakresie osuszania może stać się prawdziwym bólem głowy dla firm ubezpieczeniowych. W ostatnich latach zauważono wzrost liczby przypadków, w których osoby...
PZU w kampanii zwraca się do ekspertów z branży IT
W najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej Grupa PZU promuje wśród ekspertów z branży IT oferowane przez siebie możliwości rozwoju kariery w obszarze technologii.
Rozpoczęta w listopadzie...