Rynek ubezpieczeń - Strona 185 z 550 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Kampania Warty zwiększyła świadomość marki

Na przełomie roku Warta wystartowała z nowym spotem w kampanii „Każdemu może się zdarzyć”. W nowej odsłonie ubezpieczyciel kontynuuje koncepcję pokazywania sytuacji opartych na...

15 lat ubezpieczeń zdrowotnych w Compensie

W 2021 r. minęło 15 lat od wprowadzenia produktów zdrowotnych do oferty Compensy. Przez ten czas ubezpieczyciel stworzył paletę produktów, z którymi dotarł do...

TUW PZUW: Ubezpieczenia wzajemne to naturalne rozwiązanie dla samorządów

Gminy łączą się we wspólnoty zakupowe, np. kupując wspólnie prąd czy gospodarując odpadami. Na podobnej zasadzie mogą korzystać z ochrony ubezpieczeniowej. Zyskują dzięki temu...

Wzrośnie liczba niewypłacalności – sektor ochrony czeka wyzwanie

Mimo początkowych obaw pandemia Covid-19 nie spowodowała lawinowego wzrostu upadłości firm i będącego jego konsekwencją skoku wypłat z ubezpieczeń należności. Wojna w Ukrainie i...

Rosnące koszty usług medycznych zwiększą zainteresowanie ubezpieczeniami zdrowotnymi

Przez rok prywatne wizyty u lekarzy specjalistów i stomatologów podrożały o niemal jedną piątą – wskazują analitycy Ubea i Unilink. Zdaniem ekspertów taka sytuacja...

Pracownik zakładu ubezpieczeń nadal najsłabszym ogniwem bezpieczeństwa danych

Praktyka pokazuje, że najczęściej występującym rodzajem naruszeń ochrony danych osobowych w zakładach ubezpieczeń pozostają te z udziałem pracowników. Oczywiście nie myli się jedynie ten, kto nic nie...

Ubezpieczenia wzajemne nabierają rozpędu

Włączenie do Grupy PZU towarzystw firmy Polski Gaz to większe możliwości rozwoju i więcej korzyści dla ubezpieczonych. Mówił o tym w wywiadzie dla I...

Likwidacja szkód bez udziału człowieka?

Likwidacja szkód stanowi swego rodzaju sprawdzian dla wdrożonego programu ubezpieczeń. Dlatego też, stojąc na straży wynegocjowanego przez siebie zakresu ochrony, broker ubezpieczeniowy powinien uzgodnić...

Odnowa Proamy zaczyna się od produktów moto

Generali rozpoczyna proces repozycjonowania marek Generali i Proama. Ta druga w założeniu ma być prosta i nowoczesna. Metamorfoza marki rozpoczyna się od zmian w...

LUX MED: Pełna Opieka jako nowoczesny benefit pracowniczy

Z badania portalu wynagrodzenia.pl wynika, że 70% pracowników oczekuje od pracodawcy dodatkowej opieki medycznej w formie benefitu, zaś ponad 35% ubezpieczenia na życie. Nowoczesne...
17,637FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie