Wstrząsy w komunikacyjnym OC jednym z najważniejszych wydarzeń 2022 roku
W swoim podsumowaniu najważniejszych gospodarczych wydarzeń mijającego roku „Puls Biznesu” wymienił sytuację w ubezpieczeniach OC posiadaczy pojazdów mechanicznych.
W ocenie gazety najistotniejszymi akcentami 2022 r. w...
Dlaczego egzaminy agencyjne powinny być zdalne?
Pandemia nauczyła nas wielu rzeczy, przede wszystkim oszczędzania czasu i energii. Tam, gdzie można, staramy się być zdalnie. Niektóre europejskie instytucje już zapowiadają na...
Bardziej niż inflacji boją się utraty ubezpieczonych
Koniec roku to zawsze moment, w którym zaczynamy się zastanawiać, jaki był ten mijający oraz co przyniesie następny rok. Niewątpliwie 2022 r. charakteryzował się...
Warta: Składka korporacyjna próbuje dogonić inflację
Przez dziewięć miesięcy obecnego roku przypis składki z ubezpieczeń korporacyjnych wzrósł o 11%. W poszczególnych kwartałach widoczny był wyraźny trend wzrostowy. Z drugiej inflacja...
Wyższe sumy gwarancyjne w OC nie spowodują wzrostu stawek
Konsultowana obecnie nowela ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, UFG i PBUK zakłada m.in. podniesienie limitów sum gwarancyjnych w OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. W ocenie ekspertów...
KNF przybliża klientom zakładów tematykę ubezpieczeń na życie
Na stronie internetowej Komisji Nadzoru Finansowego został opublikowany raport pod tytułem „Ubezpieczenia na życie. Zarys charakterystyki umów ubezpieczenia na życie”. Opracowanie jest przeznaczone dla...
Natviol w gronie partnerów Cachet
Po niedawnym nawiązaniu współpracy z iTaxi marka Cachet pozyskała kolejnego partnera. Jest nim firma Natviol.
Natviol zajmuje się kwestiami rozliczeniowymi aplikacji taksówkarskich i kurierskich w...
Signal Iduna: Bezpłatny kontakt z Centralą Alarmową
16 grudnia Signal Iduna uruchomiła nowy sposób kontaktu z Centralą Alarmową dla klientów z jej ubezpieczeniem turystycznym przebywających za granicą.
Bezpłatne połączenie umożliwia link przesyłany przez Centralę...
Allianz Polska promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie
23 grudnia ruszyła digitalowa kampania wizerunkowa Allianz pod hasłem „Będzie dobrze”. W jej ramach firma promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie. Kampania będzie realizowana...
Beesafe: W miastach własne auta są częściej wykorzystywane niż wypożyczone
W badaniu GfK przeprowadzonym na zlecenie marki ubezpieczeniowej Beesafe 62% ankietowanych przyznało, że często korzysta ze swoich aut. Równocześnie 78% badanych zadeklarowało, że wcale...