Skąd się wzięła luka?
Luka to coraz częściej pojawiające się w mediach zagadnienie, które tak naprawdę jest z nami nie od dzisiaj. Istnieje ono w zasadzie od momentu...
Luka ubezpieczeniowa to nie tylko problem klienta
Z powodu rosnącej inflacji luka ubezpieczeniowa stała się ostatnio bardzo modnym tematem, ale jak wiadomo, nie jest to zjawisko nowe. Można powiedzieć, że luka...
Abonament na mycie i sprzątanie auta wabikiem agentów na klientów
OTOAgent poszerzył swoją ofertę o OTOWash – miesięczny abonament na mycie i sprzątanie auta. Serwis podkreśla, że korzystający z niego agenci mogą wykorzystywać abonament...
Compensa dopieszcza agentów
Compensa udostępniła pierwszej dużej grupie pośredników OMNI – nowe rozwiązanie technologiczne, które umożliwia szybkie i łatwe zestawienie ofert indywidualnych ubezpieczeń komunikacyjnych Compensy, Benefia24 oraz...
Colonnade uruchomiło e-learning dla pośredników
Polski oddział Colonnade Insurance uruchomił serwis e-learningowy. Platforma szkoleniowa jest skierowana do współpracujących z zakładem brokerów i multiagentów.
Szkolenia mają formę plików pdf lub nagrań....
PZU odparł globalny cyberatak
21 kwietnia około godziny 8.00 rano systemy informatyczne PZU zostały zaatakowane przez hakerów. Ubezpieczyciel uspokaja, że ma sytuację pod kontrolą, ale ostrzegł jednocześnie przez...
PKO Ubezpieczenia zawalczy o pozycję w czołówce ubezpieczycieli komunikacyjnych
O strategii i nowej ofercie komunikacyjnej opowiada Tomasz Mańko, wiceprezes PKO Ubezpieczenia
Aleksandra E. Wysocka: – Weszliście w segment masowych ubezpieczeń komunikacyjnych, który z jednej...
Warta ponownie numerem jeden w zestawieniu Rzecznika Finansowego
Warta podkreśla, że najnowsze sprawozdanie Rzecznika Finansowego za 2022 r. potwierdziło jej pozycję jako lidera jakości obsługi klienta w segmencie ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych....
Oszczędzanie finansowane przez pracodawcę – co poza PPK?
Powoli, ale jednak rosnące wśród pracowników zainteresowanie uczestnictwem w pracowniczych planach kapitałowych spowodowało, że znaczna część pracodawców, którzy do tej pory nie musieli uruchamiać...
PZU to nie tylko ubezpieczenia. To również benefity pozapłacowe odpowiadające na różne potrzeby pracowników
Obserwując rynek świadczeń pozapłacowych oraz zmianę potrzeb, które spowodowała pandemia, w 2021 r. GK PZU podjęła decyzję o wprowadzeniu do oferty dwóch nowych, niezależnych...