Klienci coraz bardziej cenią sobie kompleksową pomoc
Coraz większa jest grupa klientów, którzy cenią sobie kompleksową pomoc w razie problemów w domu. Chcą pomocy w przypadku awarii sprzętów czy instalacji domowych...
Przepis na spokojne wakacje
Rozmowa z Andrzejem Paduszyńskim, dyrektorem Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych Compensy
Aleksandra E. Wysocka: – Lato rozpoczęło się od fali upałów i silnych burz. Przed nami prawdopodobnie...
Santander Bank Polska oferuje porównywarkę polis komunikacyjnych
Santander uruchomił porównywarkę ubezpieczeń komunikacyjnych w swojej bankowości internetowej i mobilnej. Klienci banku mogą porównać i kupić polisy OC, AC, NNW i assistance od czterech ubezpieczycieli:...
W 2023 roku kara za brak OC może wzrosnąć dwa razy
Blisko 7 tys. zł za jazdę samochodem osobowym bez wymaganego OC – taki scenariusz na przyszły rok wydaje się bardzo prawdopodobny. Duża podwyżka płacy...
Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE na temat affinity
W czwartek 11 sierpnia o godzinie 13 rozpocznie się kolejny odcinek programu #ubezpieczeniowyLIVE zatytułowany „Letnia szkoła affinity”.
O Design Thinking: nowoczesnej metodzie wytwórczej oferty produktowej...
Societe Generale Insurance to nie tylko bancassurance, ale też affinity
Rozmowa z Małgorzatą Aleksandrowicz-Szmulikowską, dyrektorką ds. rozwoju biznesu w Societe Generale Insurance w Polsce
Aleksandra E. Wysocka: – Jaka jest Strategia Societe Generale Insurance na...
Czy w home assistance jest miejsce na innowacje?
Telefon od nerwowego klienta na infolinię zakładu ubezpieczeniowego. Wysłanie zgłoszenia do bazy. Telefon przydzielonego z bazy fachowca do klienta. Korek na drodze. Drugi telefon...
Generali rośnie stabilnie w pierwszym półroczu
Generali opublikowało wyniki I półrocza 2022 roku, w których odnotowuje dalszy wzrost wyniku operacyjnego. Wynik netto jest stabilny, wyłączając odpisy na inwestycje rosyjskie. Pozycja kapitałowa...
Marsh: Stawki polis wciąż rosną, choć w wolniejszym tempie
Ceny ubezpieczeń na świecie wzrosły o 9% w II kwartale 2022 r. (spadek z 11% w kwartale I 2022) – wynika z najnowszego raportu...
Jak rekomendacje KNF widzą brokerzy
Zgodnie z ustawą o dystrybucji ubezpieczeń broker ubezpieczeniowy w zakresie działalności dystrybucyjnej powinien ubezpieczonemu klientowi udzielać pomocy w procesie o odszkodowanie lub świadczenie.
Nowe wytyczne...